Zalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een E46 is over het algemeen goedkoper dan een 1 serie bij hetzelfde bouwjaar. Tevens is een E46 ruimer en discreter. Rationeel gezien zou ik dan ook voor een E46 gaan. Een auto koop je niet echter niet alleen met je hersenen. Ik meen mij stukje van GTA te herinneren waarin hij schrijft dat het rijgedrag van een 1 serie echt ongelooflijk is. Wie wil de vergelijking maken tussen een E46 en een 1 serie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk BerichtenEen E46 is over het algemeen goedkoper dan een 1 serie bij hetzelfde bouwjaar. Tevens is een E46 ruimer en discreter. Rationeel gezien zou ik dan ook voor een E46 gaan. Een auto koop je niet echter niet alleen met je hersenen. Ik meen mij stukje van GTA te herinneren waarin hij schrijft dat het rijgedrag van een 1 serie echt ongelooflijk is. Wie wil de vergelijking maken tussen een E46 en een 1 serie?
Edit: tenzij het een E46 M3 is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk heb op mijn E36 17" velgen met bandenmaat 215/45/17. Kan ik deze op mijn E46 steken? Een collega beweert dat 17" op een E46 een andere bandhoogte moet hebben, omdat uw snelheid dan niet meer zou kloppen..1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thompson Bekijk Berichten
Ik ben echt benieuwd naar het M pack (en nog meer naar de M5). het mag wel wat sportiever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIk heb op mijn E36 17" velgen met bandenmaat 215/45/17. Kan ik deze op mijn E46 steken? Een collega beweert dat 17" op een E46 een andere bandhoogte moet hebben, omdat uw snelheid dan niet meer zou kloppen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenWaarom zou een 3 Serie discreter zijn dan een 1 Serie? Hangt echt af van de uitrusting hé. Een 1 Serie is toch wel van de "nieuwere" generatie. Ik vind een E46 nog wel te pruimen in de juiste configuratie, maar een 1 Serie ziet er een pak jonger uit en rijdt nog eens een stuk levendiger. Doe mij maar die laatste.
Edit: tenzij het een E46 M3 is
Wie heeft met beiden gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad, op een E46 17' hoort een 225/45 17 band te liggen, die is iets hoger dan die 215 dus.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIs een 225 hoger dan een 215? Dat slaat toch enkel op de breedte van de band?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten225 is breder, maar een 225/45 is ook hoger dan een 215/45 (45% van de breedte)BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDikke tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesVandaag in Lier een knappe 3 serie fl gezien. Wit met m-pakket, zwarte velgen met chrome randje en onder de nummerplaat een sticker van bimmerboard.be
Iemand van hier?Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenVolgens mij is dat iemand van bimmerboard?
Comment
Comment