Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Schakelknoppen dacht ik?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?
Kan me vergissen; heb nog maar 2x met een E65 gereden en dat was telkens ergens in 2004 of zo ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenWaarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?
BTW, dat hout ziet er echt niet uit, vind ik. En dat stuur ... Het lijkt uit een veel oudere Bimmer te komen. Standaardstuur, veronderstel ik?
Comment
-
Daarstraks met een paar techniekers van BMW aan het praten geweest over de motorupgrade van de Performance-lijn...
De witte 335i die ik hier al eens eerder heb gepost heeft nu deze upgrade.
Vermogen is gestegen tot 326pk en heeft vooral nieuwe coolers gekregen
Ze vertelde me dat je hem nu wat kunt vergelijken met een 335is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
Thanks
Edit: al gevonden, http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=309513
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis zijn dat knoppen om te schakelen.
Kan me vergissen; heb nog maar 2x met een E65 gereden en dat was telkens ergens in 2004 of zo ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenSommige mensen verdienen een pak slaag...
Zo een mooie wagen zo verprutsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenSuperprachtige foto...
Eén van de dikste kleuren voor een E39 M5 imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenDaarstraks met een paar techniekers van BMW aan het praten geweest over de motorupgrade van de Performance-lijn...
De witte 335i die ik hier al eens eerder heb gepost heeft nu deze upgrade.
Vermogen is gestegen tot 326pk en heeft vooral nieuwe coolers gekregen
Ze vertelde me dat je hem nu wat kunt vergelijken met een 335is
vind hem hoe 'ie daar staat érg johnny
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie 335i is echt LUID ben ik echt van verschoten
vind hem hoe 'ie daar staat érg johnny1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenUhu, ben ook absoluut geen fan van de looks. Combinatie van de performance-addenda met alpinweiss is niet geslaagd. Vind ik.
kleur is lelijk (die striping wtf)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenZijn inderdaad schakelknoppen. De twee die je ziet is om terug te schakelen en op de rug van het stuur staan er ook twee om op te schakelen De automaat van een E65 kan je gewoon in D zetten, in S (blijft dan wat hoger in toeren) en "manueel" met de schakelknoppen.
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtendie 335i is echt LUID ben ik echt van verschoten
vind hem hoe 'ie daar staat érg johnnyOorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenUhu, ben ook absoluut geen fan van de looks. Combinatie van de performance-addenda met alpinweiss is niet geslaagd. Vind ik.Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenhet enige mooie vind ik de voorbumper
kleur is lelijk (die striping wtf)
Comment
Comment