Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?

Comment

• Schakelknoppen dacht ik?
      1991 Mazda MX-5 NA
      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?
        Als ik me niet vergis zijn dat knoppen om te schakelen.
        Kan me vergissen; heb nog maar 2x met een E65 gereden en dat was telkens ergens in 2004 of zo ...
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Waarvoor dienen die 2 knoppen bovenaan het stuur? Of zijn dat helemaal geen knoppen?
          Er zijn idd BMW's met schakelknoppen op het stuur zelf, dus dit zal er idd wel zoeentje zijn, veronderstel ik.
          BTW, dat hout ziet er echt niet uit, vind ik. En dat stuur ... Het lijkt uit een veel oudere Bimmer te komen. Standaardstuur, veronderstel ik?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daarstraks met een paar techniekers van BMW aan het praten geweest over de motorupgrade van de Performance-lijn...
            De witte 335i die ik hier al eens eerder heb gepost heeft nu deze upgrade.
            Vermogen is gestegen tot 326pk en heeft vooral nieuwe coolers gekregen
            Ze vertelde me dat je hem nu wat kunt vergelijken met een 335is

Comment

• Knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Heeft er iemand meer foto's van deze? Of een link waar ik ze kan vinden?
                Thanks
                Edit: al gevonden, http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=309513
                Last edited by Ducky; 19/02/2010, 20:08. Reden: link bijgevoegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                  Als ik me niet vergis zijn dat knoppen om te schakelen.
                  Kan me vergissen; heb nog maar 2x met een E65 gereden en dat was telkens ergens in 2004 of zo ...
                  Foto is van een 2007 E66.

Comment

• Sommige mensen verdienen een pak slaag...

Zo een mooie wagen zo verprutsen.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                        Superprachtige foto...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Sommige mensen verdienen een pak slaag...

Zo een mooie wagen zo verprutsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                            Superprachtige foto...
                            ²²²²

Eén van de dikste kleuren voor een E39 M5 imo.

Comment

Zijn inderdaad schakelknoppen. De twee die je ziet is om terug te schakelen en op de rug van het stuur staan er ook twee om op te schakelen De automaat van een E65 kan je gewoon in D zetten, in S (blijft dan wat hoger in toeren) en "manueel" met de schakelknoppen.
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• auto van de moeder van me petekind, staat toevallig voor de deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                  Daarstraks met een paar techniekers van BMW aan het praten geweest over de motorupgrade van de Performance-lijn...
                                  De witte 335i die ik hier al eens eerder heb gepost heeft nu deze upgrade.
                                  Vermogen is gestegen tot 326pk en heeft vooral nieuwe coolers gekregen
                                  Ze vertelde me dat je hem nu wat kunt vergelijken met een 335is

die 335i is echt LUID ben ik echt van verschoten

vind hem hoe 'ie daar staat érg johnny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Uhu, ben ook absoluut geen fan van de looks. Combinatie van de performance-addenda met alpinweiss is niet geslaagd. Vind ik.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      Uhu, ben ook absoluut geen fan van de looks. Combinatie van de performance-addenda met alpinweiss is niet geslaagd. Vind ik.
                                      het enige mooie vind ik de voorbumper

kleur is lelijk (die striping wtf)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                        Zijn inderdaad schakelknoppen. De twee die je ziet is om terug te schakelen en op de rug van het stuur staan er ook twee om op te schakelen De automaat van een E65 kan je gewoon in D zetten, in S (blijft dan wat hoger in toeren) en "manueel" met de schakelknoppen.
                                        Weeral iets dat we weten!

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                        het enige mooie vind ik de voorbumper

kleur is lelijk (die striping wtf)
                                        Bwa, als je die striping eraf haalt, valt het toch goed mee.

Comment

• De achterbumper en spoiler vind ik erover. De rest is redelijk geslaagd (althans op foto )

Comment

Working...
                                          X