Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
edit 1: zegt dat bij bmw cc de 330d met mpack standaard xenon krijgt. In dat geval ook een raadsel voor mij.
edit 2: zegt dat die coronae in led formaat bij het led optiepakket horen en een meerprijs hebben van 300 euro.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
is het normaal dat onderstaand (die schakelknop) altijd verlicht is ongeacht de stand?
Yup.
Weet nog toen de eerste Bimmer E30 bij ons binnen kwam (daarvoor enkel een E28 geweten bij m'n opa, en dat herinner ik me niet meer), en dat was daar toen ook zo. Toen gevraagd aan mijne pa waarom dat was, en die antwoordde toen "ha, maar als 't donker is en ge kruipt in uwen auto en ge doet uw deur toe (binnenverlichting ging toen al meteen vanzelf uit), hoe vindt ge in den donker dan anders uw lichten?"
Weet nog toen de eerste Bimmer E30 bij ons binnen kwam (daarvoor enkel een E28 geweten bij m'n opa, en dat herinner ik me niet meer), en dat was daar toen ook zo. Toen gevraagd aan mijne pa waarom dat was, en die antwoordde toen "ha, maar als 't donker is en ge kruipt in uwen auto en ge doet uw deur toe (binnenverlichting ging toen al meteen vanzelf uit), hoe vindt ge in den donker dan anders uw lichten?"
Ik heb m'n vraag al es eerder gesteld, maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen... Bij deze probeer ik nog es:
Is het mogelijk om de optie chrome line exterieur (= verchroomde raamlijsten) achteraf op een BMW 1-serie te laten monteren, dus na aankoop en niet fabriek-af?
Zoja, waar (bmw concessiehouder of elders ???), enig idee van de kostprijs ?
Ik heb m'n vraag al es eerder gesteld, maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen... Bij deze probeer ik nog es:
Is het mogelijk om de optie chrome line exterieur (= verchroomde raamlijsten) achteraf op een BMW 1-serie te laten monteren, dus na aankoop en niet fabriek-af?
Thx!
Ja , op een E46 was dat iets van 500 € bij BMW zelf.
BMW E30 320i van 1986 met 67.000 km. Echt een prachtexemplaar! Gevonden in de showroom van de schoonvader Sorry voor de kwaliteit!
wat vraagt ie ervoor?
toevallig geen appel en een ei?
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment