Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E92 LCI met M-sport pakket:

E93 LCI:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      is het normaal dat onderstaand (die schakelknop) altijd verlicht is ongeacht de stand?
      ja

123

Comment

• hoe komt dat die ene LED coronas heeft en de andere niet?

@Charles: merci!

Comment

is het normaal dat onderstaand (die schakelknop) altijd verlicht is ongeacht de stand?

Jep, logisch ook eigenlijk. Het enige dat je moet vinden in het donker is dat. Als je die gevonden hebt zie je meteen alles..

Edit: iets te laat blijkbaar..

Comment

• niet xenon vs xenon?

edit 1: zegt dat bij bmw cc de 330d met mpack standaard xenon krijgt. In dat geval ook een raadsel voor mij.
            edit 2: zegt dat die coronae in led formaat bij het led optiepakket horen en een meerprijs hebben van 300 euro.
            Last edited by ///NFSThunder; 01/03/2010, 23:09.
            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• goed dat je nog kan kiezen

Comment

• BMW E30 320i van 1986 met 67.000 km. Echt een prachtexemplaar! Gevonden in de showroom van de schoonvader Sorry voor de kwaliteit!

Comment

Yup.

Weet nog toen de eerste Bimmer E30 bij ons binnen kwam (daarvoor enkel een E28 geweten bij m'n opa, en dat herinner ik me niet meer), en dat was daar toen ook zo. Toen gevraagd aan mijne pa waarom dat was, en die antwoordde toen "ha, maar als 't donker is en ge kruipt in uwen auto en ge doet uw deur toe (binnenverlichting ging toen al meteen vanzelf uit), hoe vindt ge in den donker dan anders uw lichten?"

Ik vond dat toen zeer logisch klinken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Yup.

Weet nog toen de eerste Bimmer E30 bij ons binnen kwam (daarvoor enkel een E28 geweten bij m'n opa, en dat herinner ik me niet meer), en dat was daar toen ook zo. Toen gevraagd aan mijne pa waarom dat was, en die antwoordde toen "ha, maar als 't donker is en ge kruipt in uwen auto en ge doet uw deur toe (binnenverlichting ging toen al meteen vanzelf uit), hoe vindt ge in den donker dan anders uw lichten?"

Ik vond dat toen zeer logisch klinken.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                    Jep, logisch ook eigenlijk. Het enige dat je moet vinden in het donker is dat. Als je die gevonden hebt zie je meteen alles..

Edit: iets te laat blijkbaar..

Comment

• Hi,

Ik heb m'n vraag al es eerder gesteld, maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen... Bij deze probeer ik nog es:

Is het mogelijk om de optie chrome line exterieur (= verchroomde raamlijsten) achteraf op een BMW 1-serie te laten monteren, dus na aankoop en niet fabriek-af?

Zoja, waar (bmw concessiehouder of elders ???), enig idee van de kostprijs ?

Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVZ Bekijk Berichten
                        Hi,

Ik heb m'n vraag al es eerder gesteld, maar niet echt een duidelijk antwoord gekregen... Bij deze probeer ik nog es:

Is het mogelijk om de optie chrome line exterieur (= verchroomde raamlijsten) achteraf op een BMW 1-serie te laten monteren, dus na aankoop en niet fabriek-af?

Thx!
                        Ja , op een E46 was dat iets van 500 € bij BMW zelf.

Comment

• Als je nu een PFL E90 330d uit Duitsland haalt. Kun je die nu eigenlijk nog laten reduceren van 231 naar 211pk?
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davidP Bekijk Berichten
                            BMW E30 320i van 1986 met 67.000 km. Echt een prachtexemplaar! Gevonden in de showroom van de schoonvader Sorry voor de kwaliteit!

wat vraagt ie ervoor?

toevallig geen appel en een ei?
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                            ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Diene voorkant(bumper) is mij veel te braaf.!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                wat vraagt ie ervoor?

toevallig geen appel en een ei?

Van '86, is dat dan nog geen facelift normaal? (edit: vanaf '87)

Wel prachtige staat zo te zien, leuk om volgend jaar als oldtimer in te schrijven.
                                Last edited by ; 04/03/2010, 10:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                  Als je nu een PFL E90 330d uit Duitsland haalt. Kun je die nu eigenlijk nog laten reduceren van 231 naar 211pk?
                                  nope, BMW Belgium doet dit niet meer, ik heb het attest thuis liggen.

Comment

• Jammer. Is dat al lang?
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3
                                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Hi,

Thx!

Thanks!

Comment

• Phoenix yellow

Comment

Thanks!
                                          alleen op de 3 deurs mogelijk he!

Comment

Working...
                                          X