Oorspronkelijk geplaatst door B3noît
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPhoenix yellow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vraag mij af waar diene mens met zijn gedachten was toen hij dit interieur samenstelde.
Prachtig!
Comment
-
Last edited by ///NFSThunder; 06/03/2010, 21:29.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
-
Heb laatst met deze auto mogen sturen (proefrit).
Wij zijn er definitief uit dat dit de vervanger word van onze Z3 2.2
Magnifieke Auto de Z4, stuurt geweldig, mooie sound en een prachtig uiterlijk!
Zitten nog in twijfel of het 23i of 30i word.
Bestelling gebeurt pas over een paar maanden.
Foto's:
Comment
-
Stel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenwat een interieur
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenStel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.
Zijn garagist is een "oude" bmw dealer , en hij gaat ook naar M cartech met auto's
Voor de andere merken weet ik het niet , vraag het hem eens via mail anders ?
Ik ben zeker dat je een eerlijk antwoord zal krijgen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenStel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenik denk dat je gewoon bij je merkdealer kunt gaan, en dat ze de factuur doorrekenen.
Of ben ik mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?
Of ben ik mis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
Het geluid van deze (5.0) staat misschien in mijn top 10, maar dat is het dan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichtenwat een interieur
De meest kwaliteitsvolle interieurs dat BMW ooit geleverd heeft in een productiewagen... samen met de E38 en de X5 eerste generatie.
Comment
Comment