Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Jammer. Is dat al lang?
    Sinds 28/4/2009

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Phoenix yellow

Heb dat altijd een lelijke kleur gevonden, ook op een e46 M3...Dakar gelb vind ik dan veel knapper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Ik vraag mij af waar diene mens met zijn gedachten was toen hij dit interieur samenstelde.

Prachtig!

Comment

• wat een interieur

Bijgevoegde Bestanden
          Last edited by ///NFSThunder; 06/03/2010, 21:29.
          Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
          ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Prachtig!
            Op een Seca Blue, ja

Comment

• Heb laatst met deze auto mogen sturen (proefrit).
              Wij zijn er definitief uit dat dit de vervanger word van onze Z3 2.2
              Magnifieke Auto de Z4, stuurt geweldig, mooie sound en een prachtig uiterlijk!
              Zitten nog in twijfel of het 23i of 30i word.
              Bestelling gebeurt pas over een paar maanden.
              Foto's:

Comment

• Stel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                  wat een interieur

foto zichtbaar gemaakt
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Stel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.

Zijn garagist is een "oude" bmw dealer , en hij gaat ook naar M cartech met auto's
                    Voor de andere merken weet ik het niet , vraag het hem eens via mail anders ?
                    Ik ben zeker dat je een eerlijk antwoord zal krijgen

Comment

• Weet er iemand de kleurcode van de Ferric grey?

Comment

• Vet strak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                          Stel je koopt een BMW bij Bavaria Motors. Je krijgt dan officieel 12 of 24 maanden garantie, maar werkt Bavaria samen met een BMW dealer voor deze garantie? Hij verkoopt ook heel wat andere merken, ik kan mij niet voorstellen dat hij alle apparatuur heeft staan voor al deze merken.
                          ik denk dat je gewoon bij je merkdealer kunt gaan, en dat ze de factuur doorrekenen.

Comment

• dikk

Comment

• Nog mooie slanke stijlen, voor ze met hun veiligheidseisen kwamen aandraven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                ik denk dat je gewoon bij je merkdealer kunt gaan, en dat ze de factuur doorrekenen.
                                Als de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?

Of ben ik mis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Als de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?

Of ben ik mis?
                                  ook waar

Comment

• Het geluid van deze (5.0) staat misschien in mijn top 10, maar dat is het dan ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Het geluid van deze (5.0) staat misschien in mijn top 10, maar dat is het dan ook
                                      Kleur vind ik ook wel nog mooi staan op een X6, je ziet ze naast zwart gelukkig nog vaak eens rijden, velgen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///NFSThunder Bekijk Berichten
                                        wat een interieur

E39

De meest kwaliteitsvolle interieurs dat BMW ooit geleverd heeft in een productiewagen... samen met de E38 en de X5 eerste generatie.

Comment

Working...
                                        X