Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenHeb dat altijd een lelijke kleur gevonden, ook op een e46 M3...Dakar gelb vind ik dan veel knapper
Ik herinner mij die eerstye foto's van de E46 M3 nog in dit geel. Zaalig.
Comment
-
MA
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNiet voor gevoelige kijkers:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...&pageNumber=25
'HAMANN, BMW verkrachtingen sinds 1980'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenE39
De meest kwaliteitsvolle interieurs dat BMW ooit geleverd heeft in een productiewagen... samen met de E38 en de X5 eerste generatie.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten'HAMANN, BMW verkrachtingen sinds 1980'
Comment
-
-
Mijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenNope.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk BerichtenCorrect. Motorvermogen reduceren wordt niet meer gedaan door BMW Belgium sinds 28/4/2009.
Scheelt het zoveel in taks dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichtenwow, dat is dan eigenlijk echt zo lang nog niet.
Scheelt het zoveel in taks dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZijn garagist is een "oude" bmw dealer , en hij gaat ook naar M cartech met auto's
Voor de andere merken weet ik het niet , vraag het hem eens via mail anders ?
Ik ben zeker dat je een eerlijk antwoord zal krijgenOorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenAls de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?
Of ben ik mis?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenBMW meeting op de autostrade
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
Comment
Comment