Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten

Het geluid van deze (5.0) staat misschien in mijn top 10, maar dat is het dan ook
    Oh boy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
      Heb dat altijd een lelijke kleur gevonden, ook op een e46 M3...Dakar gelb vind ik dan veel knapper
      Persoonlijk vind ik het dan weer een superkleur op de E46 M3, maar wel enkel op de M3. op deze touring is het jakkes.

Ik herinner mij die eerstye foto's van de E46 M3 nog in dit geel. Zaalig.

Comment

• MA

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

'HAMANN, BMW verkrachtingen sinds 1980'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk Berichten
          E39

De meest kwaliteitsvolle interieurs dat BMW ooit geleverd heeft in een productiewagen... samen met de E38 en de X5 eerste generatie.
          Edit...
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
            'HAMANN, BMW verkrachtingen sinds 1980'

Comment

• oude BMWtjes

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• E21's zijn zo vet
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Heerlijk

Comment

• Mijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Mijn moeder heeft een tijd terug een 120d cabrio gekocht bij een Belgische dealer. De auto komt echter uit Duitsland en heeft op papier dus 177 pk, is het nu nog mogelijk (na inschrijven dus), om naar BMW te gaan en te vragen of ze hem om 163 pk zetten en zo minder taks te betalen?
                      Nope.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                        Nope.
                        Correct. Motorvermogen reduceren wordt niet meer gedaan door BMW Belgium sinds 28/4/2009.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jostevoet Bekijk Berichten
                          Correct. Motorvermogen reduceren wordt niet meer gedaan door BMW Belgium sinds 28/4/2009.
                          wow, dat is dan eigenlijk echt zo lang nog niet.
                          Scheelt het zoveel in taks dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                            wow, dat is dan eigenlijk echt zo lang nog niet.
                            Scheelt het zoveel in taks dan?
                            177 pk is toch 2500 euro wanneer nieuw.. 163 pk is 1250 euro

Comment

• Thanks, de volle pot betalen dan maar
                              Waarom zijn ze ermee gestopt? Teveel gefoefel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                Zijn garagist is een "oude" bmw dealer , en hij gaat ook naar M cartech met auto's
                                Voor de andere merken weet ik het niet , vraag het hem eens via mail anders ?
                                Ik ben zeker dat je een eerlijk antwoord zal krijgen
                                Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                Als de wagen nieuw of 'bijna nieuw' is, heb je dan niet sowieso nog je merkgarantie (die je dan bij je dealer krijgt)? 't Is toch pas eens er iets gebeurt buiten de merkgarantie maar binnen de 12 maand garantie van de handelaar dat de factuur doorgegeven wordt aan de handelaar?

Of ben ik mis?
                                Kheb ondertussen contact gehad met Bavaria, Het is inderdaad zo dat de fabrieksgarantie bij BMW zelf blijft gelden. En als die afgelopen is, gaat hij ermee naar Mcartech. Geen slechte regeling imo.

Comment

• Comment

• Nen dikke BMW en dan te 'krenterig' om een stel winterbanden aan te schaffen...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

BMW meeting op de autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                        BMW meeting op de autostrade
                                        Een autoverkoop op de autostrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                          oude BMWtjes

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          Prachtig...een 323i heeft bij mij toen ik nog heel kleintjes was de BMW liefde ontstoken vrees ik Overburen...
                                          1984 BMW M635CSi F u n
                                          1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Working...
                                          X