Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Men kan ermee lachen maar dit bewijst toch weer hoe het is gesteld met de baanligging bij een achterwielaandrijver.
    Ik heb er ook eentje en kan er weinig goeds over zeggen wat betreft de baanligging in bochten e.d. bij een achterwielaandrijver, op cirquit en driften is iets anders maar om veilig te rijden op de gewoon baan .......... bull-schit.
    Dat een groot merk als BMW, MB, e.d. dit nog altijd willen blijven maken snap ik niet
    Hier in het onderstaand filmpje bewijzen het ook nog maar eens een keer. ( menige keer )
    Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    oude BMWtjes

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hebben we hier eene nieuwe ferdinand
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hot Rod Bekijk Berichten
        Men kan ermee lachen maar dit bewijst toch weer hoe het is gesteld met de baanligging bij een achterwielaandrijver.
        Ik heb er ook eentje en kan er weinig goeds over zeggen wat betreft de baanligging in bochten e.d. bij een achterwielaandrijver, op cirquit en driften is iets anders maar om veilig te rijden op de gewoon baan .......... bull-schit.
        Dat een groot merk als BMW, MB, e.d. dit nog altijd willen blijven maken snap ik niet
        Hier in het onderstaand filmpje bewijzen het ook nog maar eens een keer. ( menige keer )
        Dat is nu juist het grote plezier van RWD hé.

En volgens mij hebben die BMW's geen winterbanden?

Comment

• rekening houdend met een budget van 80-85.000€ en rekening houdend dat 1 van beide wagens wat praktisch dient te zijn ( 2 kleine kinderen) en de andere wat sportiever mag/moet zijn wat zou de voorkeur wegdragen uit onderstaande combinaties ( andere combinaties welkom)

+bmw X3 2.d ( nieuw model eind 2010) samen met 3-reeks coupe 320d
          +320d touring samen met -3-reeks coupe 325d
          +nieuwe 5-reeks 530d samen met 1-reeks 118d

Comment

• Een 320d en een z4, of moeten het 2 diesels zijn?

Comment

• best 2 diesels en Z4 is idd prachtig maar 2 plaatsen kan echt niet ( helaas)

Comment

• 5 en 1 cabrio dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  5 en 1 cabrio dan.
                  Dan kom je er niet met 85k hoor. (deftig uitgerust)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tintoretto Bekijk Berichten

+bmw X3 2.d ( nieuw model eind 2010) samen met 3-reeks coupe 320d
                    Als de nieuwe X3 er een beetje uitziet, zou ik voor deze optie kiezen. Maar dat weten we nog niet natuurlijk.

Anders >> 530d + 118d

Comment

ik kom niet meer bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Dat is nu juist het grote plezier van RWD hé.

En volgens mij hebben die BMW's geen winterbanden?

Winterbanden of niet, ze staan daar toch maar he.
                        En plezant dat da is

Heb jij winterbanden op je RWD - BMW ?
                        Dan zal je zelf wel ondervonden hebben overlaatst hoe dat rijd zeker ...... plezant

Comment

Winterbanden of niet, ze staan daar toch maar he.
                          En plezant dat da is

Heb jij winterbanden op je RWD - BMW ?
                          Dan zal je zelf wel ondervonden hebben overlaatst hoe dat rijd zeker ...... plezant
                          RWD gaat echt wel over meer dan driften en "spelen" hoor, het rijdt in veel gevallen een neutraler en natuurlijker, de voorste wielen moeten enkel sturen, de achterste drijven aan, waardoor ze beide maar 1 taak hebben. Gewichtsverdeling kan ook beter gemaakt worden en in het droog en nat over het algemeen MEER grip dan een vergelijkbare FWD
                          Jij bent precies Mustang-liefhebber? Die hebben toch ook RWD, stel je voor, een Mustang met FWD

Comment

• Blijkbaar nieuwe kleurkes voor de 3 serie bij de configurator: Vermillion rot en Tiefseeblau,

great !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                              Blijkbaar nieuwe kleurkes voor de 3 serie bij de configurator: Vermillion rot en Tiefseeblau,

great !
                              Inderdaad. Alleen jammer dat Monacoblau heeft plaats moeten maken. Dat blijft imo de mooiste kleur voor op een 3-serie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Here we go again, maar hey... Geen winterbanden op mijn BMW en ook geen problemen in de sneeuw...

Ik stel voor dat hij eerste begint op een fiets met Fwd:

Of nog beter:

Goed zo Naish !
                                Ga jij maar kontjes kijken zoals een klein kind en aan je ma geld vragen om je occasie wagen te kunnen betalen en dan nog niet kunnen terug betalen !
                                Probeer zelf eerst groot te worden.

En ja, ik rij met een Mustang met genoeg pk, daarom weet ik wat het is om met RWD te rijden in slechte omstandigheden, en die heeft dan een betere wegligging dan een euh ...
                                Voor de veiligheid moet je geen RWD kopen, dat wou ik zeggen maar men begrijpt hier alles nogal snel verkeerd. Zal aan de leeftijd liggen zeker.
                                Maar troost je, eenmaal zal je me gelijk geven als je een beetje naft hebt om te rijden, welk je niet hebt kunnen doen toen het sneeuwde.

Net zoals de "volwassen uiteg" hierboven : de voorste wielen moeten enkel sturen, de achterste drijven aan, waardoor ze beide maar 1 taak hebben. Gewichtsverdeling kan ook beter gemaakt worden en in het droog en nat over het algemeen MEER grip dan een vergelijkbare FWD
                                Goe bezig.

Comment

Net zoals de "volwassen uiteg" hierboven : de voorste wielen moeten enkel sturen, de achterste drijven aan, waardoor ze beide maar 1 taak hebben. Gewichtsverdeling kan ook beter gemaakt worden en in het droog en nat over het algemeen MEER grip dan een vergelijkbare FWD
                                  Goe bezig.
                                  Leg dan eens uit hoe het wel zit en wat de voordelen van FWD zijn, mijnheer den betweter.
                                  En wat heeft mijn uitleg met volwassen te maken? Het kleinste kind weet dat, zoals Naish al aantoonde. Beetje rare en kinderachtige reactie van u vind ik.

Comment

Goed zo Naish !
                                    Ga jij maar kontjes kijken zoals een klein kind en aan je ma geld vragen om je occasie wagen te kunnen betalen en dan nog niet kunnen terug betalen !
                                    Probeer zelf eerst groot te worden.
                                    Damn, Naish zijn buren zitten hier blijkbaar ook op het forum

Comment

En ja, ik rij met een Mustang met genoeg pk, daarom weet ik wat het is om met RWD te rijden in slechte omstandigheden, en die heeft dan een betere wegligging dan een euh ...
                                      Idd, een starre achteras is dan ook het toonbeeld van wegligging

Comment

• Tetten !

Zijn hier niet misplaatst

Comment

• Mustangske moet nog veel leren. Rijden, bijvoorbeeld.

Comment

Working...
                                          X