whahahahaha, de mannen vervelen zich op hun werk precies.
Is er een topic van die mustang? lijkt mij een mooi beestje.
Mij boeit het niet wat het beste is (dt of niet dt), FWD of RWD. Elk heeft zijn pro en contra qua techniek en qua gebruik. Het grootste nadeel is dat FWD auto's lang niet zoveel vermogen kan verdragen als RWD. Gelukkig zijn er nog knappe koppen, zoals die mannen in lommel met hun Revo-knuckle. Voor ingenieurs is er bijna altijd een oplossing, er zal alleen een prijskaartje aan hangen.
Voor mij: RWD = 2xfun >> FWD=fun
Is er een topic van die mustang? lijkt mij een mooi beestje.
Mij boeit het niet wat het beste is (dt of niet dt), FWD of RWD. Elk heeft zijn pro en contra qua techniek en qua gebruik. Het grootste nadeel is dat FWD auto's lang niet zoveel vermogen kan verdragen als RWD. Gelukkig zijn er nog knappe koppen, zoals die mannen in lommel met hun Revo-knuckle. Voor ingenieurs is er bijna altijd een oplossing, er zal alleen een prijskaartje aan hangen.
Voor mij: RWD = 2xfun >> FWD=fun
Comment