Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
    Hot Rod heeft 200 % gelijk , dat sommigen er maar eens goed durven over nadenken als zij dit eigenlijk nog zelf kunnen .. Hot Rod heeft hier een stok in de hoenderhok gesmeten , proficiat ik hou van mensen die durven tegen stroom varen alhoewel het eigenlijk nog niet zeker is dat er tegenop gevaren wordt .Ik heb mij destijds geregistreerd onder أبدا موا. en heb er een heel pak reactie op gekregen ( lees maar ff na alhoewel het meeste is verdwenen ) . Voor sommigen tot bruine luilak en nog zoveel meer gebombardeerd geweest . Na een week had ik zelfs een waarschuwing aan mijn broek . Waarom ? , omdat ik die moment een beetje aan het zeveren was geslagen met een zekere mens met enkele duizenden post op zijn naam en die zeker een meerwaarde was voor dit forum . Resultaat van dit alles , die mens kreeg een ban aan zijn broek . Ook het vermelden waard is die steenezel die die foto van die andersvalide hier misbruikt om iemand te kunnen kleineren . Op die foto is duidelijk te zien hoe deze enorm gelukkig is op de moment van opname , het is te hopen dat de poster ervan ooit hetzelfde gevoel kan verkrijgen alhoewel ik het sterk betwijfel met zo'n mentaliteit . Ook heb ik te verstaan gegeven dat ik mijn auto gekregen heb van jullie , ik kreeg 1 reactie van " alstublieft " . Natuurlijk heb ik deze zomaar niet gekregen ik heb er iets voor moeten doen natuurlijk maar in principe is het dankzij iemand anders dat we iets kunnen bekomen of heeft iemand een boom waar euros aan groeien ? Heb ik wel een 116 d ? Misschien heb ik wel meerdere wagens en een huis van 1 milj euro en ligt het niet in mijn lijn om hier er over te komen pochen .

Over 1 ding wil ondergetekende echte witte belgische luilak wel pochen en dat is bij zijn 33 jarige beroepscarriere nooit zonder 1 dag werk gezeten heeft en amper 4 weken ziekteverlof heeft genomen in die jaren .Welke mede luilak autoforummer met grote bek doet beter ?

Reageer hierop zeker niet met kleinzielige praat maar denk ff na voor je iets neerpent maar zoiets leert men zeker niet in een school maar bouw je zelf op .Daarmee dat er waarschijnlijk veel grote kleine kinderen op de aardbol rondlopen . Toch verduidelijken dat deze nog altijd in de minderheid zijn , straks voelt iedereen hier op het forum zich aangevallen wat zeker de bedoeling niet is .
    Moest er nu toch iemand op deze post reageren van " deze meneel kan ook niet schrijven want het staat er vol met fouten " , wel meneel kust eens een keer vierkant mijn ..

Is deze post een ban waard ? Doe gerust uw gedacht ,

Ondergetekende ' nooit moe '

Ik ben ervan overtuigd dat Hot Rod in de fond gene slechte gast is, net zoals ik dat van u vind(ken je vorige posts niet, maar deze komt alles niet verkeerd over!)

Alleen neemt Hot Rod zijn waarheid als enige juiste(heb het nog over 14d in een andere topic gelezen) en hij staat ook niet echt open op wat andere mensen zeggen die er wel weet van hebben. Ofwel zeg je 'ik denk het' of 'ik weet het niet' of 'ik ben er zeker van' maar van dat laatste moet je het ook hard kunnen maken en niet doen alsof jou kennis dan de enige juiste is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      wat een ongelofelijke verspilling!
      Bwa, 't is niet dat ze die karren niet meer maken eh

Maar inderdaad, ze hadden dat ding wel nog in onderdelen kunnen verkopen...

Comment

• 't Forum is naar de haaien! Iedereen is boos op elkaar...

Comment

• Als je begint te zeiken over het kind op die foto snap je waarschijnlijk nog niet eens het punt dat de foto en bijhorende tekst maakt.

Bijgevolg start je een nieuwe discussie, over iets wat totaal niet ter zake doet.

Zolang je maar kan zagen zeker?
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Sommigen moeten eens leren relativeren en begrijpen dat mensen op een forum zich dikwijls anders gedragen dan in real life.

Vanaf nu terug on topic aub...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
              Alleen neemt Hot Rod zijn waarheid als enige juiste(heb het nog over 14d in een andere topic gelezen) en hij staat ook niet echt open op wat andere mensen zeggen die er wel weet van hebben. Ofwel zeg je 'ik denk het' of 'ik weet het niet' of 'ik ben er zeker van' maar van dat laatste moet je het ook hard kunnen maken en niet doen alsof jou kennis dan de enige juiste is.
              Dat andere topic, toevallig over de thermostaat van het koelwater?

Achja...
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Dat andere topic, toevallig over de thermostaat van het koelwater?

Achja...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Zalig gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Sommigen moeten eens leren relativeren en begrijpen dat mensen op een forum zich dikwijls anders gedragen dan in real life.
                      Plots komt alles bij mekaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                        Plots komt alles bij mekaar
                        de illusie van annonimiteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                          Vraagje...

Iemand een idee hoeveel ik zou krijgen voor mijn 21 inch style 239 velgen op de 2de handsmarkt?

Zonder banden...
                          2000 ofzo

Comment

Echt...

Zou ik ze dan vlotjes wegkrijgen, of gaat het zoeken worden?
                            Wel ik heb die prijs gezegd na eens op Ebay rond te kijken...
                            Een setje 21" velgen voor een cayenne vragen ze 2200 euro voor

Comment

• Behoeftecreatie Naish?

Comment

Nee, maar als ik die rims met versleten of zonder banden kan verkletsen voor 2K... Dan kan ik beter gewoon een volledig nieuwe set betstellen voor 3.5K met banden

Nu ja, ik moet mezelf inhouden om niet naar de stealer te gaan voor een inruil...
                                Ja dus

Comment

Nee, maar als ik die rims met versleten of zonder banden kan verkletsen voor 2K... Dan kan ik beter gewoon een volledig nieuwe set betstellen voor 3.5K met banden

Nu ja, ik moet mezelf inhouden om niet naar de stealer te gaan voor een inruil...
                                  Waar ga jij een set 21" mét banden vinden voor 3,5K? Kosten die niet 4-4,5K?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Auto5

Comment

• Efkes hier een collectieve shock toebrengen :

Small BMWs to get new fwd architecture, CEO says
                                      Automotive News Europe -- March 17, 2010 11:00 CET

CEO Reithofer is preparing to push BMW further into making smaller cars.

MUNICH – BMW AG is working on a new front-wheel- and four-wheel-drive vehicle architecture that will underpin a new range of entry-level BMW cars as well as next-generation Mini models.

“There will be front-wheel-drive BMWs in the smaller vehicle classes in the future,” BMW CEO Norbert Reithofer (pictured) said at the company's annual financial result press conference here today.

Currently, all BMW models are rear-wheel drive and all Mini variants are front-wheel drive.

BMW production head Klaus Draeger said the new vehicle architecture will debut in 2014 with the arrival of the third-generation Mini hatchback.

He said the new architecture will let the automaker produce a range of vehicles that are between 3800mm and 4300mm long. By comparison, Volkswagen's Fox, Polo, Golf, Beetle and Scirocco model lines fit within the same size range, which covers everything from minicars to subcompacts to compacts.

Sources said that at its peak the new architecture will underpin up to 20 different BMW and Mini model variants.

For BMW, the new front-wheel-drive models will fit below its entry-premium 1-series models, which Draeger said would keep their rear-drive architecture.

BMW needs smaller, more fuel-efficient cars to cope with tougher CO2 emission rules that start to take effect in 2012. The decision to create a new joint architecture is also a sign of the times. Automakers are under increasing pressure to share investments between brands or with partners to save money.

Bron: autonews.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                        De 3,5k geeft hij aan mij voor het idee:

4x een setje, en je maakt daar exclusieve wieldeksels van.

Comment

• Er komen instapmodellen van BMW aan met voorwielaandrijving en achterwielaandrijving. Het is dus toch waar, BMW valt van z’n geloof. De berichten deden al langer de ronde, maar nu officieel bevestigd CEO Norbert Reithofer dat er nieuwe modellen aan zitten te komen die gebruik maken van nieuwe aandrijflijnen met vierwielaandrijving en voorwielaandrijving. Deze aandrijflijnen gaan […]

Dus toch
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X