Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb ooit het geluk gehad om met een 7 serie mee te mogen rijden.. Dat is toch nog een klasse apart hoor!

Comment

• De touring is geleverd

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Knap!

Facelift heeft hem toch deugd gedaan

Comment

• Interieur:

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            Knap!

Facelift heeft hem toch deugd gedaan
            Thanks
            sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Der zit hier nog zo'n ronny op het forum...
              Clubske oprichten. Alleman die een kar heeft waar ne flik die ge half omver gereden hebt, zich niet aan 't dak aan kan vasthouden, mag erin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                De touring is geleverd

Verbazingwekkend genoeg vind ik die achterkant wel dik met die hollandse plaat!

En o ja, Lijst De Decker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                  Is dat bij Yannick gefilmd?

Meesten hier kennen wel dat filmpje van die e36 die de afrit van Aalst en de e40 doet...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    Verbazingwekkend genoeg vind ik die achterkant wel dik met die hollandse plaat!

En o ja, Lijst De Decker?
                    Thanks! Haha ik weet niet genoeg van de Belgische politiek...is dat een goede partij? . Ik zei al: lekkere dubbel D. Nummer 75 was dan beter geweest
                    sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Meesten hier kennen wel dat filmpje van die e36 die de afrit van Aalst en de e40 doet...
                      Nee

Comment

• check die utube account
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Lopen er momenteel bij BMW nog acties zoals vorig jaar JOY, die een extra korting bieden bovenop de "gewone" korting ?

Comment

• Wat een slagschip
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                              Die uitlaten

Wat ik echt niet mooi vind aan die X5'en is dat die wielen naar binnen staan (kan effe niet op de juiste term komen ). Geeft de auto zo'n doorgezakt uitzicht.

Comment

• Negatieve camber.

Vreet ook banden voor kapot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                  Op zo ne klassieker vind ik dat meestal mooier staan en zeker deze prefacelift E38 tonen ze niet echt OEM.
                                  Is een facelift.

Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                  Krijg net een filmpje door van de gast die 3jaar geleden de M3 van mijn pa heeft overgekocht..

Hij had die nooit mogen wegdoen!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                  Wereld is klein, is ne maat van mij. Is trouwens schroefkit dat er onder zit.

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Is dat bij Yannick gefilmd?
                                  Jup, en ik mocht daar geen strepen zetten! Zal het onthouden!

Comment

• Blijkbaar zijn de dakrails bij MY10 van de E91 nu ook in dezelfde stijl als diegene van bv de A6? Iemand daar al foto's van gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                      Blijkbaar zijn de dakrails bij MY10 van de E91 nu ook in dezelfde stijl als diegene van bv de A6? Iemand daar al foto's van gezien?
                                      Ook al tevergeefs achter gezocht. Nog niks gevonden. Over twee weken zou ik normaal gezien die van mij moeten hebben. Ik zal er dan ne foto van nemen.

Edit: je kan 'm wel al configureren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ook al tevergeefs achter gezocht. Nog niks gevonden. Over twee weken zou ik normaal gezien die van mij moeten hebben. Ik zal er dan ne foto van nemen.

Edit: je kan 'm wel al configureren.

Ja, 'k weet 't. Blijkbaar zijn er echter nu vrij weinig mensen die een E91 geleverd hebben gekregen en er effectief ook foto's van getrokken hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Ja, 'k weet 't. Blijkbaar zijn er echter nu vrij weinig mensen die een E91 geleverd hebben gekregen en er effectief ook foto's van getrokken hebben.
                                          Die E91's met de 'lage' dakrails zijn pas in productie gegaan vanaf begin maart, enigszins begrijpbaar dat je 'r nog niet veel fotomateriaal van vindt.

Comment

Working...
                                          X