Heb ooit het geluk gehad om met een 7 serie mee te mogen rijden.. Dat is toch nog een klasse apart hoor!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenKnap!
Facelift heeft hem toch deugd gedaansigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenDer zit hier nog zo'n ronny op het forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
En o ja, Lijst De Decker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs dat bij Yannick gefilmd?
Meesten hier kennen wel dat filmpje van die e36 die de afrit van Aalst en de e40 doet...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenVerbazingwekkend genoeg vind ik die achterkant wel dik met die hollandse plaat!
En o ja, Lijst De Decker?sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Meesten hier kennen wel dat filmpje van die e36 die de afrit van Aalst en de e40 doet...
Comment
-
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenDie uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenOp zo ne klassieker vind ik dat meestal mooier staan en zeker deze prefacelift E38 tonen ze niet echt OEM.
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs dat bij Yannick gefilmd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenBlijkbaar zijn de dakrails bij MY10 van de E91 nu ook in dezelfde stijl als diegene van bv de A6? Iemand daar al foto's van gezien?
Edit: je kan 'm wel al configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok al tevergeefs achter gezocht. Nog niks gevonden. Over twee weken zou ik normaal gezien die van mij moeten hebben. Ik zal er dan ne foto van nemen.
Edit: je kan 'm wel al configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenJa, 'k weet 't. Blijkbaar zijn er echter nu vrij weinig mensen die een E91 geleverd hebben gekregen en er effectief ook foto's van getrokken hebben.
Comment
Comment