Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Je moet bij BMW een kabeltje bestellen om de iPod aan te sluiten. Eénmaal ingeplugd werkt dit.
        En als ik nu gewoon een usbstick inplug met MP3s. Dat wordt gewoon afgespeeld?

Comment

• uiteraard. waarvoor dient die usb-ingang anders...?

edit: die ipod gaat trouwens net zo goed, je kan alleen de bediening van de wagen niet gebruiken of zoiets. daarvoor heb je die belachelijk dure kabel nodig.
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten

De designer van dit ding hebben ze toch tegen de muur gezet, denk ik.

Comment

• Nope, heeft de 5GT ontworpen

Comment

• Leuk, maar wat doet het prototype van de Ssangyong Rodius in dit topic?
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ik meen dat dat een prototype was om louter wat nieuwe snufjes te promoten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
                    De enige die ik nog niet gezien had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                      Ik meen dat dat een prototype was om louter wat nieuwe snufjes te promoten.
                      Is meestal wel het geval bij prototypes. En maar goed ook in dit geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ik meen dat dat een prototype was om louter wat nieuwe snufjes te promoten.
                        I know, heeft nog een artikel van in de autogids gestaan een aantal jaren geleden met alle prototypes vanop de vorige pagina
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Is meestal wel het geval bij prototypes. En maar goed ook in dit geval.
                          Neen. Er zijn ook prototypes die toekomstige designs laten zien. Design-studie prototypes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                            Is dat bij Yannick gefilmd?
                            Idd was bij mij. Mijn zus heeft da gefilmd.

Zijne is verlaagd met KW kitje. Kerel kan idd driften, maar in't karten pakt hij me niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                              Jup, en ik mocht daar geen strepen zetten! Zal het onthouden!
                              Ja ik wist het ook niet. Kwas er ni toen!! :p

Comment

Je moet bij BMW een kabeltje bestellen om de iPod aan te sluiten. Eénmaal ingeplugd werkt dit.
                                Niet noodzakelijk... Met het usb kabeltje van je ipod werkt het ook, al is het natuurlijk wat omslachtiger
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Comment

• Zo heb ik exact dezelfde 320d gehad, maar dan wel met volleder Brombeer interieur. Ik had zelfs ook de trekhaak...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Zo heb ik exact dezelfde 320d gehad, maar dan wel met volleder Brombeer interieur. Ik had zelfs ook de trekhaak...
                                      Nee!

Dat moet knap geweest zijn. Ik weet nog dat dit vroeger m'n lievelingsvelgen waren.

Heb je daar nog foto's van?

Comment

• supervette zetels
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik heb daar de coupe van gehad, een 330CI

Comment

Working...
                                          X