Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe moet bij BMW een kabeltje bestellen om de iPod aan te sluiten. Eénmaal ingeplugd werkt dit.
Comment
-
uiteraard. waarvoor dient die usb-ingang anders...?
edit: die ipod gaat trouwens net zo goed, je kan alleen de bediening van de wagen niet gebruiken of zoiets. daarvoor heb je die belachelijk dure kabel nodig.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edge Bekijk Berichten
De designer van dit ding hebben ze toch tegen de muur gezet, denk ik.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk meen dat dat een prototype was om louter wat nieuwe snufjes te promoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk meen dat dat een prototype was om louter wat nieuwe snufjes te promoten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenIs meestal wel het geval bij prototypes. En maar goed ook in dit geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIs dat bij Yannick gefilmd?
Zijne is verlaagd met KW kitje. Kerel kan idd driften, maar in't karten pakt hij me niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenJup, en ik mocht daar geen strepen zetten! Zal het onthouden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJe moet bij BMW een kabeltje bestellen om de iPod aan te sluiten. Eénmaal ingeplugd werkt dit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZo heb ik exact dezelfde 320d gehad, maar dan wel met volleder Brombeer interieur. Ik had zelfs ook de trekhaak...
Dat moet knap geweest zijn. Ik weet nog dat dit vroeger m'n lievelingsvelgen waren.
Heb je daar nog foto's van?
Comment
Comment