Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit was pas vet. Team Polizei was zo zalig

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
      Dit was pas vet. Team Polizei was zo zalig

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Team Polizei was geweldig, tot ze één van de jaren erna met een Conti GT kwamen meedoen. Het E39 M5-tijdperk was 't beste, vind ik. Wat deed die Alex Roy in z'n dagelijkse leven eigenlijk?

Comment

• Biejemdoppeljoe is op to somtink!

Al hun websites zijn momenteel under construction.

Comment

• Volgens wiki:

Roy is the president of Europe by Car[3], a rental agency based in New York City that his father Henry Roy started in the post-war era by negotiating deals with European rental and leasing car companies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            2004 was voor mij het best Gumball-jaar tot hiertoe, ik kan blijven kijken naar die filmpjes van Ant en Pete
            Kimble
            same here, beste jaar ooit

GT3000 filmpjes van dat jaar waren ook super

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Die Kimble in zijn Porsche Geschifte kerel was dat. Die is zelfs nog in het VTM nieuws geweest daarvoor (met zijn CL).

Comment

Die Kimble in zijn Porsche Geschifte kerel was dat. Die is zelfs nog in het VTM nieuws geweest daarvoor (met zijn CL).
                Is dat toevallig eene dikke Duits die nogal grappig uit den hoek kan komen ?
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                  Biejemdoppeljoe is op to somtink!

Al hun websites zijn momenteel under construction.
                  Het werd tijd : 't is al meerdere dagen dat ze precies serverprobs hebben oid, denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    same here, beste jaar ooit

GT3000 filmpjes van dat jaar waren ook super

+ YouTube Video

+ YouTube Video

De jaren ervoor zijn even goed, zijn een aantal leuke fillms van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      2004 was voor mij het best Gumball-jaar tot hiertoe, ik kan blijven kijken naar die filmpjes van Ant en Pete
                      Kimble
                      Voor zo'n slimme kerel te zijn vind ik het raar dat je fan bent van die kimble dikkenek

Gumball was goed, tot maximillian cooper het té hoog in z'n bol kreeg.

+ YouTube Video

Car + rijstijl + muziek + motor geluid
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Dit was pas vet. Team Polizei was zo zalig

+ YouTube Video
                        Geniale kerel.

Epic.
                        + YouTube Video

Die flik.
                        + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Als je shadowline neemt, zijn die dakrails dan ook zwart?

Anders lijkt mij iets waar ik niet mee zou kunnen leven...
                          Neen; standaard zijn er geen dakrails. Als je S/H neemt heb je dus ook geen dakrails. In optie kan je 'dakrails zwart' of 'dakrails aluminium gesatineerd' kiezen

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                          Lopen er momenteel bij BMW nog acties zoals vorig jaar JOY, die een extra korting bieden bovenop de "gewone" korting ?
                          Er is altijd wel iets van acties op een model ... hangt er van af waar je naar op zoek bent.
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Voor zo'n slimme kerel te zijn vind ik het raar dat je fan bent van die kimble dikkenek
                              Gumball was goed, tot maximillian cooper het té hoog in z'n bol kreeg.

Ik vind het ook los erover wat hij allemaal uitsteekt hoor, maar het is wel vermakelijk en spectaculair om naar te kijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Neen; standaard zijn er geen dakrails. Als je S/H neemt heb je dus ook geen dakrails. In optie kan je 'dakrails zwart' of 'dakrails aluminium gesatineerd' kiezen
                                Je doet je huiswerk goed.

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                Vet!

Comment

• Welk merk van schokdempers zitten er af-fabriek op een BMW?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Held

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                      Geniale kerel.

Epic.
                                      + YouTube Video

Die flik.
                                      + YouTube Video
                                      Geweldig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Welk merk van schokdempers zitten er af-fabriek op een BMW?
                                        Ik dacht Bilstein of KW.. maar kan miszijn hoor!

Comment

• KW nog nooit gehoord. Bilstein, BOGE, ..
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis

Comment

Working...
                                          X