Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Comment
-
Volgens wiki:
Roy is the president of Europe by Car[3], a rental agency based in New York City that his father Henry Roy started in the post-war era by negotiating deals with European rental and leasing car companies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2004 was voor mij het best Gumball-jaar tot hiertoe, ik kan blijven kijken naar die filmpjes van Ant en Pete
Kimble
GT3000 filmpjes van dat jaar waren ook super
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenDie Kimble in zijn Porsche Geschifte kerel was dat. Die is zelfs nog in het VTM nieuws geweest daarvoor (met zijn CL).2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenBiejemdoppeljoe is op to somtink!
Al hun websites zijn momenteel under construction.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtensame here, beste jaar ooit
GT3000 filmpjes van dat jaar waren ook super
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2004 was voor mij het best Gumball-jaar tot hiertoe, ik kan blijven kijken naar die filmpjes van Ant en Pete
Kimble
Gumball was goed, tot maximillian cooper het té hoog in z'n bol kreeg.
+ YouTube Video
Car + rijstijl + muziek + motor geluidOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
Epic.
+ YouTube Video
Die flik.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenAls je shadowline neemt, zijn die dakrails dan ook zwart?
Anders lijkt mij iets waar ik niet mee zou kunnen leven...
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenLopen er momenteel bij BMW nog acties zoals vorig jaar JOY, die een extra korting bieden bovenop de "gewone" korting ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVoor zo'n slimme kerel te zijn vind ik het raar dat je fan bent van die kimble dikkenek
Gumball was goed, tot maximillian cooper het té hoog in z'n bol kreeg.
Ik vind het ook los erover wat hij allemaal uitsteekt hoor, maar het is wel vermakelijk en spectaculair om naar te kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenNeen; standaard zijn er geen dakrails. Als je S/H neemt heb je dus ook geen dakrails. In optie kan je 'dakrails zwart' of 'dakrails aluminium gesatineerd' kiezen
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenWelk merk van schokdempers zitten er af-fabriek op een BMW?
Comment
Comment