Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
    Welk merk van schokdempers zitten er af-fabriek op een BMW?
    'k Zallet u zaterdag weten te zeggen, als de PSS9 er terug onder komt.

(eindelijk)

Comment

• ik dacht ook bodge saache of zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
        ik dacht ook bodge saache of zoiets
        Sachs?

Comment

• op de 335i hier hebben de de optie Shadowline Hoogglans, en na een kleine 2 jaar begint die hier en daar blaasjes te vertonen en bladert de zwarte lak gewoon af

bekend probleem? garantie? vind dit niet kunnen eerlijkgezegd

Comment

• Op de X5 hebben we daar ook last van, van die blaasjes. Maar die is ondertussen wel al 5 jaar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
              Op de X5 hebben we daar ook last van, van die blaasjes. Maar die is ondertussen wel al 5 jaar...
              335i heeft amper 22k km..

Comment

• Premium quality

Zie dat te fixen onder de anti roest garantie ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                  Premium quality

Zie dat te fixen onder de anti roest garantie ofzo.
                  't is een Premium Selection, en die garantie is niet 100% hetzelfde dacht ik

van de verantwoordelijke voor garantiekwesties heb ik eens een hele uitleg gehad hoe het systeem precies werkt (is met een aparte verzekeringspolis dacht ik) en slijtage onderdelen (bv rubbers) vallen daar niet onder zogezegd.. de vraag is natuurlijk of het al dan niet slijtage is (ik vind van niet, en na 2j zou dat niet mogen)

Comment

• Anti roest garantie is apart van de gewone garantie eh, zal wel 30 jaar zijn ofzo, niet?

Comment

• BMW geeft 12 jaar garantie op corrosie en alle garanties blijven behouden als de wagen van eigenaar wisselt.
                      Senna, Driven To Perfection

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        op de 335i hier hebben de de optie Shadowline Hoogglans, en na een kleine 2 jaar begint die hier en daar blaasjes te vertonen en bladert de zwarte lak gewoon af

bekend probleem? garantie? vind dit niet kunnen eerlijkgezegd
                        Zou normaalgezien garantie moeten zijn.

Bij Mercedes komt dit ook soms voor op A en B-klasses, en daar is dat ook garantie.
                        (ik zeg niet dat het op andere modellen van benz niet kan voorkomen, maar heb het zelf enkel nog maar meegemaakt op een B-klasse)

Comment

• Hoe doen ze bij Benz over velgen die blaasjes vertonen of afbladeren?

Comment

Hoe doen ze bij Benz over velgen die blaasjes vertonen of afbladeren?
                            Dat ligt eraan...

Jullie kar is al uit garantie ook he.

Probleem is dat die dingen meestal door zout/schade komen. Als de auto nu 1 of 2 jaar oud is wordt dat wel eens onder garantie gedaan, maar een pre-facelift 211 moet nu niet meer afkomen vrees ik. Je kan altijd eens bij de garage informeren he, misschien pakken ze het wel onder goodwill.

Enkel bij Brabus is dat spontaan, en dan heb je geen garantie

Comment

• Wij hadden het al eens gemeld toen de auto anderhalf jaar oud was, ze hebben toen foto's gemaakt en ze gingen het in Duitsland navragen.

Probleem is, degene die dat toen gedaan heeft (of beweert dat gedaan te hebben), werkt er niet meer...
                              Natuurlijk hebben we daar nooit niks meer van gehoord, maar het begint nu wel een beetje belachelijk te worden...

Comment

Wij hadden het al eens gemeld toen de auto anderhalf jaar oud was, ze hebben toen foto's gemaakt en ze gingen het in Duitsland navragen.

Probleem is, degene die dat toen gedaan heeft (of beweert dat gedaan te hebben), werkt er niet meer...
                                Natuurlijk hebben we daar nooit niks meer van gehoord, maar het begint nu wel een beetje belachelijk te worden...
                                In principe moet daar dus een dossier van liggen in de garage?

Dan zou ik ze er zeker eens over aanspreken. En vergeet vooral niet moeilijk te doen

Ik mag binnenkort ook lekker moeilijk gaan doen in de Renault-garage Is iets losgekomen onder de auto en daardoor is een zomer- én wintervelg beschadigd. Nu ben ik niet van de moeilijkste, dus ga ik enkel moeilijk doen over die zomervelg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Mooi!
                                  nou zien we waar bmw de mostord haalde met 'also benz can bring driving pleasure'

prachtige pic was dat ook

Comment

• Dit is knapper want eerlijk en het klopt ook.

Comment

• heb jij die nog ergens zo van buiten
                                      goegel maar vind het niet

Comment

• Nope. Staat voorzeker wel ergens op m'n PC thuis maar dan kan ik van hieruit niet aan. :-)

Comment

• Hebbes! Eerste treffer als je zoekt op "mercedes freude am fahren".

Comment

Working...
                                          X