Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Zou normaalgezien garantie moeten zijn.

Bij Mercedes komt dit ook soms voor op A en B-klasses, en daar is dat ook garantie.
    (ik zeg niet dat het op andere modellen van benz niet kan voorkomen, maar heb het zelf enkel nog maar meegemaakt op een B-klasse)
    Ik zal straks eens bellen naar de garage

Edit: Moet hem volgende week eens komen tonen.......
    Last edited by ; 08/04/2010, 16:21.

Comment

• Nooit echt een fan geweest van die '1 coupe, maar hiernet toch wel eentje gezien die de moeite was:

123d met carbon diffusor achteraan, carbon spiegelkapjes en carbon spoilertje achteraan. Vooraan had 'ie ook de performance niertjes steken. Binnenin 't mooie truffelbruine leder met -dacht ik- carbon inlegstukjes.

Ik had het chrome randje van de velgen en de chrome raamomlijsting wel achterwegen gelaten ...

Comment

• Het chroom lijntje op die BBS CH vind ik juist vet . Voor de rest idd vette kar want ben ook geen fan van 1coupé

Comment

• Die velgen staan écht onder alles.
          (jammer van de zwarte niertjes tov de chromé raamomlijsting/velgenrand dan)

Comment

• Die E90 is tien keer zo vet
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• ik vind het net goed zo.
              met chromen niertjes was effect zwart/grijs/chroom lang niet zo sterk geweest. Het had er volgens mij wat gewoner uitgezien. Die spoiler blijf ik geweldig vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                Die E90 is tien keer zo vet
                Geef mij toch maar die eend hoor! Wel met shadowline.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                  ik vind het net goed zo.
                  met chromen niertjes was effect zwart/grijs/chroom lang niet zo sterk geweest. Het had er volgens mij wat gewoner uitgezien. Die spoiler blijf ik geweldig vinden.
                  Tja, maar nu is die chromé raamomlijsting dan weer fout tov de 'full black' niertjes.

Ik zie het dan liever ondersom met zwarte raamomlijsting en chromé niertjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Die E90 is tien keer zo vet
                    Ik vind diene 1 bruter = vetter staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      'k Zallet u zaterdag weten te zeggen, als de PSS9 er terug onder komt.

(eindelijk)
                      Gij zet ne brave(als ge het ni vergeet é )

Comment

• Is er iemand die weet of de LED angel lampen van de nieuwe 5/3 coupé facelift ook passen voor de koplampen van de 1-reeks?
                        Senna, Driven To Perfection

Comment

• zou er in belgie nog een ori 324d mét servo 1e eigenaar rondrijden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            zou er in belgie nog een ori 324d mét servo 1e eigenaar rondrijden ?
                            Die van ons is helaas al zo'n 20 jaar verkocht.

Comment

• bmw ging er kwa rijplezier over, voor minder centen...op eerste zicht

Comment

• Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

• Comment

• Last edited by ; 09/04/2010, 16:15.

Comment

• Lekker weer Glenn, zoals ik op je flickr al zei .
                                      Die stralen op foto 2 en 6, is dat natuurlijk licht, of fotosoep?

Vrij lelijke uitvoering btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
                                        Lekker weer Glenn, zoals ik op je flickr al zei .
                                        Die stralen op foto 2 en 6, is dat natuurlijk licht, of fotosoep?

Vrij lelijke uitvoering btw
                                        Dat is heel duidelijk God die er aanwezig was.

Comment

• [
                                          Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          BMW heeft een aantal namen voor toekomstige modellen laten registreren.

De namen zijn i1, i2, i3, i4, i5, i6, i7, i8, i9 en E1, E2, E3, E4, E5, E6, E7, E8, E9. Andere namen zijn M50d, Urbanic, Gran Coupe, Compactive, en Compactive Tourer.

Er gaan speculaties dat de M50d een tri-turbo diesel wordt en dat de Gran Coupe een vierdeurs coupé 6-Serie wordt. De naam Compactive zou gebruikt worden voor sportieve crossovers die gebaseerd zijn op de 1-Reeks en de 3-Reeks.

De naam Urbanic wordt gelinkt aan BMW's Mega City project. De i-nummers zouden bij Project-i horen, het elektrische platform van BMW. Ook de E-nummers staan voor elektrische wagens.

Het registeren van een naam garandeert echter niet dat de constructeur hem ook zal gebruiken. Autobouwers registreren ook wel eens namen om ervoor te zorgen dat de concurrentie deze niet kan gebruiken.

http://www.autokanaal.be/nieuws/aid914256/namen-toekomstige-bmw-s-uitgelekt.aspx
                                          Raar, registeren van een naam die feitelijk al bestaat, of toch al half.
                                          Kan BMW nu niet zelf een naam verzinnen, spijtig.
                                          BV :
                                          MB heeft al de E-klasse ( bmw = E1 - E2 - ... )
                                          Hyundai heeft al de i-klasse : i10 - i20 - i30 - i CW - ix 35 - ix 55 ( bmw = i1 - i2 - ... )
                                          SMART heeft al de FORTWO & FORFOUR ( bmw = JUST 4/2 )
                                          TOYOTA heeft al de URBAN ( bmw = URBANIC )

Enkel word bij BMW namen ingekort, verlengd of anders geschreven, spijtig vind ik.

Comment

Working...
                                          X