Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw gebruikt E- al jaren voor zijn modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Bmw gebruikt E- al jaren voor zijn modellen.
      Tuurlijk dat weten we al lang, maar het gaat over de welke namen ze registreren omdat anderen ze niet zouden gebruiken, E was er al, ook bij BMW dus.
      Het gaat hem over de point.

Comment

• Dus Bmw moet nu plots stoppen met E te gebruiken omdat er één of andere taxi die naam ook draagt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
          Dus Bmw moet nu plots stoppen met E te gebruiken omdat er één of andere taxi die naam ook draagt?
          Oei, ik zie weer een discutie aankomen, nee het gaat hem over de point.
          OK, laat de E-klasse dan weg als je daar over struikeld. Kijk dan enkel naar de andere namen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk Berichten
            Lekker weer Glenn, zoals ik op je flickr al zei .
            Die stralen op foto 2 en 6, is dat natuurlijk licht, of fotosoep?

Vrij lelijke uitvoering btw
            Fotosoep.

Comment

• Vandaag heb ik een 5 gt gezien in het zwart, pikzwart, zat geen blauwe gloed in ofzo, met shadowline en 21 inch titanium spaakvelgen van de 7. Staat hem zeer goed.

Comment

• Gazongroen Metalic?

Voor de liefhebbers van de kleur, hier nog een aantal foto's:
                Last edited by ; 09/04/2010, 22:52.

Comment

• Ik begrijp niet dat ze zo'n kleur in hun palet steken.

Al sta ik wel open voor speelse kleuren, maar dit zeker niet.

Comment

• De 1 serie is een jonger publiek é, vanaf 19 jaar en moet zijn dat markstudies uitgewezen hebben dat het dan iets meer flashy mocht zijn

Comment

• Ik vind het wel een zalige kleur!

Op een Lambo, niet op een BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                        De 1 serie is een jonger publiek é, vanaf 19 jaar en moet zijn dat markstudies uitgewezen hebben dat het dan iets meer flashy mocht zijn
                        Jij bent met al die tuning gebeuren hier veel te veel betrokken partij.

En sowieso zal het nog voor de meeste jongeren(zeker op diene leeftijd) een natte droom zijn/blijven vrees ik.

Comment

• Ik neem een sabat jaar dus niet veel shows/meetings voor mij dit jaar
                          Boa een jonge occasie 12O ofzo van een jaar of 2 oud is al betaalbaar é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            Ik neem een sabat jaar dus niet veel shows/meetings voor mij dit jaar
                            Boa een jonge occasie 12O ofzo van een jaar of 2 oud is al betaalbaar é
                            Ja maar dan moet er weer een 'ouder' iemand zijn die bereid is dat gazongroen te willen samenstellen hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                              Ja maar dan moet er weer een 'ouder' iemand zijn die bereid is dat gazongroen te willen samenstellen hé.
                              Maar er is hoop, er is toch al ene van de band gelopen in die kleur.

Comment

• migraine edition

Comment

• In rl een Marrakeschbraun metallic(ben het wel effe gaan opzoeken ) 1 Serie gespot en vond die kleur wel knap/speels/flashy,... maar zou het zelf niet nemen.

Bluewater Metallic vind ik enkel op foto zeer mooi, heb hem nog niet in rl kunnen zien.

Comment

• Bluewater metallic M5

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                        Bluewater metallic M5

Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                                          Maar enfin!

Wat een topfoto's.

Comment

Working...
                                          X