Bmw gebruikt E- al jaren voor zijn modellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBmw gebruikt E- al jaren voor zijn modellen.
Het gaat hem over de point.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDus Bmw moet nu plots stoppen met E te gebruiken omdat er één of andere taxi die naam ook draagt?
OK, laat de E-klasse dan weg als je daar over struikeld. Kijk dan enkel naar de andere namen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenLekker weer Glenn, zoals ik op je flickr al zei .
Die stralen op foto 2 en 6, is dat natuurlijk licht, of fotosoep?
Vrij lelijke uitvoering btw
Comment
-
Gazongroen Metalic?
Voor de liefhebbers van de kleur, hier nog een aantal foto's:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenDe 1 serie is een jonger publiek é, vanaf 19 jaar en moet zijn dat markstudies uitgewezen hebben dat het dan iets meer flashy mocht zijn
En sowieso zal het nog voor de meeste jongeren(zeker op diene leeftijd) een natte droom zijn/blijven vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIk neem een sabat jaar dus niet veel shows/meetings voor mij dit jaar
Boa een jonge occasie 12O ofzo van een jaar of 2 oud is al betaalbaar é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenJa maar dan moet er weer een 'ouder' iemand zijn die bereid is dat gazongroen te willen samenstellen hé.
Comment
-
Comment
-
Comment