Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• BMW heeft, zoals wel meer merken, z'n eigen Classic Center. Dat waakt in de eerste plaats over de veelal zeer kostbare oldtimers die het merk in z'n bezit heeft. En als de fabriek zich laat verleiden tot een uitje met dat exclusieve erfgoed, dan zorgt de divisie voor de preparatie en de ondersteuning.
      Maar BMW schat dat ongeveer 600.000 klassieke auto's en zo'n 70.000 motorfietsen van het merk in particuliere handen zijn. En wie er één bezit, kan voortaan ook terecht in het Classic Center. Het merk heeft besloten de expertise niet langer voor zichzelf te houden, maar de afdeling fors uit te breiden en voor het publiek toegankelijk te maken. BMW zal onder meer restauratieservices aanbieden en zeldzame onderdelen op bestelling namaken. Allemaal volgens de originele specificaties uiteraard, al ligt de nadruk op de na-oorlogse exemplaren. Je kan er ook terecht voor een echtheidscertificaat voor je oudje van BMW. Of zelfs voor de verkoop.
      En er is meer. Het Classic Center krijgt z'n eigen motorsport-afdeling. Daar worden auto's van BMW en Mini klaargestoomd voor klassieke evenementen. En je kan er zelfs technische ondersteuning krijgen (lees: kopen). Wil je een auto klaarstomen voor de Oldtimer Grand Prix, Goodwood Festival of Speed, Mille Miglia of Le Mans Classic? Voortaan kan je dus ook bij BMW terecht. Handig als je nog ergens een M1 hebt rondslingeren...
      Wie z'n zakken minder diep zijn, mag zich verheugen op een nieuwe, uitgebreide online onderdelencatalogus op www.bmw-classic.com. Of nog handiger... voor modellen vanaf de sixties is er heel wat specifiek gereedschap leverbaar.

Voor meer foto's:

Alles over je volgende auto. Prijzen, nieuws, tests, verbruik over nieuwe auto’s. Tonnen achtergrondinformatie.

Comment

• hoe gigantisch vet is me dat niet.

Stukken laten opnieuw maken volgens de ori specificaties
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• op onze bimmer zijn er nu 2 dieselvlekjes onder de tankklep. Iemand een idee hoe je die weg krijgt zonder de lak nog meer te beschadigen?

Comment

• Is dit echt de nieuwe 5?

Comment

• Klopt het dan ze een 23d gaan uitbrengen in de F10?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                Is dit echt de nieuwe 5?

Ja wat voor wielen zitten daar nu ook op. Lijkt wel 15"

Comment

• Toch knap he met deze velgen ...

Comment

• Ik heb dat altijd erg lelijke velgen gevonden. 'k Vind ze banaal ogen, precies zo uit het rek van de Auto5 ontsnapt. Je kan ze oem BMW zelfs in 't chroom krijgen ook. De USA laat groeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik heb dat altijd erg lelijke velgen gevonden. 'k Vind ze banaal ogen, precies zo uit het rek van de Auto5 ontsnapt. Je kan ze oem BMW zelfs in 't chroom krijgen ook. De USA laat groeten...
                      Sie haben recht

Comment

• Mijn buur heeft die velgen op zijn witte 118d Sportshatch zitten.
                        Qua design vind ik ze niet écht lelijk, maar die velgen zijn gewoon te groot voor zijn wagen. Te breed ook, want zijn banden zijn duidelijk smaller. Die kerel moet serieus oppassen als hij ergens parkeert.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                          Ja wat voor wielen zitten daar nu ook op. Lijkt wel 15"
                          Zal wel 17" zijn.
                          Voor een standaardvelg, valt dat al bij al nog mee. I've seen worse.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                            Is dit echt de nieuwe 5?

Hij ziet er hier te "standaard" uit met die velgen. Ik zou zulke velgen nog niet eens als wintervelg willen.

Comment

• zelfs nog ni als reservewiel
                              2008 Mercedes Viano
                              2012 Citroen DS3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                Hij ziet er hier te "standaard" uit met die velgen. Ik zou zulke velgen nog niet eens als wintervelg willen.
                                Tjah... mijn pa hangt daar totaal geen belang aan. Kans is groot dat op de onze een standaard velg komt. Vroeger zou ik dat erg gevonden hebben, nu maak ik mij daar niet meer druk in.

Comment

• Ik heb mijn voorste RF band kapot gereden na 30k km, nu de banden kunnen nog wel ff mee, ik was van gedacht om non RF te steken als ik deze zou vervangen.
                                  Zou het mogelijk zijn om enkel de voorste banden te vervangen naar non RF en de achterste gewoon verder op te rijden of zou het voor het weggedrag beter zijn om ze allemaal te vervangen?

Michelin PS2 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikke Bekijk Berichten
                                    Ik heb mijn voorste RF band kapot gereden na 30k km, nu de banden kunnen nog wel ff mee, ik was van gedacht om non RF te steken als ik deze zou vervangen.
                                    Zou het mogelijk zijn om enkel de voorste banden te vervangen naar non RF en de achterste gewoon verder op te rijden of zou het voor het weggedrag beter zijn om ze allemaal te vervangen?

Michelin PS2 ?

Geen probleem volgens Frits.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Toch knap he met deze velgen ...

Schitterende velg.

Comment

• Dikste velg allertijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                          Toch knap he met deze velgen ...

Gisteren in de buurt van circuit zolder nog gezien op een platingraue E61 met M-pakket. Wat een kar!! Een van de dikste bmw's die ik persoonlijk ooit heb gezien.

Die kar had trouwens ook blackline achterlichten (nooit gezien op een 5) en carbon/zwart-wit bmw-tekens. Zalige ketel...
                                          Stond trouwens aan te schuiven in een rij met alleen maar BMW's en Mini's. Blijkbaar was er een internationale BMW-meeting. In diezelfde rij stonden fastastic en Wannes en volgens mij ook Rangelove aan te schuiven...

Ik hoop ergens foto's van deze meeting te vinden!!
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X