Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• http://www.bimmerboard.be/index.php?topic=15557.780 (verschillende pagina's foto's)
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De 528i van de zoon van een zus van mij ...

En ja hij ziet graag blauw

Comment

• Het blauw van de ramen/deuren/poorten of dat van de E39?

Comment

• Ik vind het alletwee eigenlijk niet echt mooi te noemen :p

Ook niet meteen de dikste velgen, coole moter wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                Klein beetje terug naar omhoog en die kar is af

Comment

• De vraag is: wat was er eerst blauw, de wagen of het huis?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    Het blauw van de ramen/deuren/poorten of dat van de E39?
                    Blauw in het algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                    Ik vind het alletwee eigenlijk niet echt mooi te noemen :p

Ook niet meteen de dikste velgen, coole moter wel!
                    Motor heeft een zalige ronk , ik durfde bijna mijn 535d niet meer starten

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    De vraag is: wat was er eerst blauw, de wagen of het huis?
                    Huis eerst

Wagen heeft hij nog maar een week of 3 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      De 528i van de zoon van een zus van mij ...

En ja hij ziet graag blauw

Goed fout dit!

Comment

Dat is vet!

Comment

• Inderdaad één van de dikste (nog beschaafde) 1 series die ik al gezien heb ! Die met de fluo groene BBS'e is er wel over

Comment

• Mja, toch, ge moet het maar durven. Dit is een perfect voorbeeldje van wat tuning moet doen, het houden van/niet houden van zover mogelijk uit mekaar trekken. Imo is tuning écht geslaagd als de meningen zo zwart/wit mogelijk zijn. Of in dit geval, groen/wit

Comment

• leuke BMWs!

ik vind niks echt mooi, maar die 2 eendjes vind ik wel cool Zwarte E91 is ook zeer dik maar over the top voor mij

Comment

'k vind dat nog vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDé Bekijk Berichten
                                  'k vind dat nog vet
                                  Ik vind ze ook vet(racy) staan. Samen met diene zelfde groene kleur sticker op de achterste zijruit.

Comment

Lijkt wel een fotoshop. Zo ja, zijn er die deze velgen in het goud kunnen fotoshoppen?

PS: Mercie aan diegene die het wilt doen!
                                    Last edited by ; 12/04/2010, 23:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                      Lijkt wel een fotoshop. Zo ja, zijn er die deze velgen in het goud kunnen fotoshoppen?
                                      Oh ja, diene groene sticker gaat er dan niet meer bij passen, dus diene mag eraf.

Comment

• BMW blijft grootste premiummerk, Audi nadert

Ondanks een recordverkoop in het eerste kwartaal, is Audi er net niet in geslaagd om BMW achter zich te laten als grootste premiummerk van de wereld. Het stak wel Mercedes voorbij.
                                        1.709 exemplaren scheiden Audi en BMW. In de eerste drie maanden van dit jaar werden 265.809 BMW's verkocht, een stijging van 13,8 procent. Het succes is vooral te danken aan de nieuwe X1 (19.657 stuks) en de 7-Serie (14.245 stuks, +54,1%). Met de nieuwe 5-Serie - traditioneel goed voor meer dan de helft van de inkomsten van BMW - heeft BMW bovendien goede vooruitzichten voor de rest van het jaar.
                                        Concurrent Audi nadert wel op BMW. Het verkocht 264.100 wagens, 25,9 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Dit is het beste eerste kwartaal ooit voor het merk met de vier ringen, onder meer dankzij de sterke Chinese markt. Audi rekent op de nieuwe A1 en A8 om deze groei voort te zetten.
                                        Voor het eerst is Audi groter dan Mercedes. Het merk met de ster zag zijn verkoop stijgen met 15 procent tot 248.500 exemplaren, niet voldoende om Audi achter zich te houden. Audi heeft zichzelf tot doel gesteld om de grootste fabrikant van luxewagens te worden tegen 2015.

Bron: Autoscoops.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

grootste premiummerk van de wereld.Het succes is vooral te danken aan de nieuwe X1 (19.657 stuks)

Comment

Working...
                                          X