Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenDe comfortzetel van onze 5 heeft het na 20000km al begeven. De wangen blazen zich niet meer op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenGarantie aanspreken.
We hebben 'm sinds eind december en 't is een pareltje om mee te rijden. 7,4l/100km voor een 3liter . Onze A6 2.7 zat gemiddeld aan 9-10l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenYep... Mja 't zou toch niet mogen.
We hebben 'm sinds eind december en 't is een pareltje om mee te rijden. 7,4l/100km voor een 3liter . Onze A6 2.7 zat gemiddeld aan 9-10l.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenToch knap he met deze velgen ...
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenSchitterende velg.Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDikste velg allertijden
Amen!!
(samen met de vlegen van de X5 4.6is)Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenBlauw in het algemeen
Motor heeft een zalige ronk , ik durfde bijna mijn 535d niet meer starten
Huis eerst
Wagen heeft hij nog maar een week of 3 ...
Ik heb de wagen al een aantal keer in Waregem gezien en zelfs al keer in Wielsbeke denk ik...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenToere, kan het zijn dat hij van Waregem is of omstreken ?
Ik heb de wagen al een aantal keer in Waregem gezien en zelfs al keer in Wielsbeke denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
Niet dees (wel knappe velg niettemin), maar andere.
Trouwens, lijkt mij de staggered set te zijn op dees duck. Dat past toch niet, de E90 staggered set op een E87ev?
Indien toch : misschien 'es zien voor een setje 101M staggered voor de '3.
Comment
Comment