Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je 'm zo laag legt als die 1 op de foto, dan valt het nog wel mee vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      roepnaam schouwke moet je waarmaken
      EEJ SCHOUWKE !

Comment

• Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Ik vind het er los over, enorm knap op een 3, maar op een 1 zijn ze te groot imo.
          True.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
            Wàt een kar !
            Thanks
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Mooie velgen, maar idd nogal aan de grote kant. En dat i.c.m. die verlaagde ophanging ...
              Ik zou er niet alle dagen mee willen rondbollen.

Edit:
              Van wie is die wagen die er achter staat? Voor zover hij zichtbaar, had het de mijne kunnen zijn.
              Iemand van hier?
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat is het dus hé... Zeer mooi om naar te kijken, maar oh zo delicaat om mee rond te rijden.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                  echt ne vieze wagen is dat
                  wie plaatst er nu groene velgen op ne witte auto .
                  Op ne witte kan je dat makkelijk combineren. Wit is sowieso racy en met die velgen vind ik het zeker staan/kunnen.

Let op, ik zou het zelf ook niet nemen(al vind ik ze wel mooi staan)

Comment

• In de garage stond een 850Ci. Ik dacht ik ga die eens van dichtbij bewonderen ( ) omdat ik eens wou weten of het wel klopte wat ik ooit las over het niet goed bereikbaar zijn van de 2 laatste cylinders. Het was zelf zo dat men zei dat men de motor ervoor moest loskoppelen om de 2 laatste bougies te kunnen vervangen en men hierdoor ze niet altijd vervangde. Er stond nu ook gene technieker bij, anders had ik dit toch graag van hem eens gehoord.

Ik weet nu echt niet wie ooit zoiets de wereld heeft ingestuurd, maar daar kan men zo makkelijk aan als geen ander.
                    Last edited by ; 16/04/2010, 23:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tom.daem Bekijk Berichten
                      Is dit echt de nieuwe 5?

Die velgen

Comment

• Zou iemand me kunnen zeggen wat de maximale et waarde voor - en achteraan is voor e87 van 2006?

Momenteel liggen er Rials onder, 8J ET 35.
                        Past perfect, komen niet uit de wielkast en is zo gekeurd.

Heb een nieuwe set gekocht, 4 maal 8J ET 35.
                        Het was de bedoeling vooraan niet zo'n lage ET te hebben, maar enkel ET35 was nog binnen. En de verkoper wist me te zeggen dat dit wel zou passen.

Nu passen ze achteraan net wel/net niet (weet niet of de keuring moeilijk zal doen)
                        maar vooraan steken ze veel te ver uit. Geraakt nooit door de keuring en is absoluut geen zicht.

Vindt het raar dat de Rials er wel onder passen en de nieuwe set niet, maar daarom mijn vraag, wat is de max ET.

Thanks

Comment

• Er moet een verschil zijn, want dezelfde breedte en dezelfde offset kan niet zo'n verschil opleveren. Check nog eens goed, want pas dan is goed advies mogelijk.

Ik heb eventjes met Rial Daytona Race velgen gereden, 8,5Jx18 ET35 (dacht ik), dat is nog een tikkie breder dan die 8 duim brede Rials van jou, en bij mij paste dat zonder slepen en zonder uit de kassen te komen.

Mijn originele velgen (Styling 216M) zijn vooraan 7,5 duim breed, ET 49 maar ik heb daar een tijd lang met spacers van 18 mm op gereden, en toen kwamen ze minimaal uit de kassen (dat is dus 7,5 ET 31), nu met spacers van 12 mm (dus 7,5 ET 37) is dat wederom perfect.

8 duim breed en ET 35 moet dus, mijn insiens en volgens mijn ervaring, passen.

Comment

• heb enkel velgen gekocht en was er zo mee naar de bandencentrale gereden om ze daar te laten plaatsen met andere banden.

daar dachten ze dat de velgen niet ging passen en hebben daarom eerst de velgen geprobeerd (dus zonder rubber).
                            stond er naast en de velgen staken echt paar milimeter buiten de kas (van bovenuit gekeken).

de specs van de rials zijn zeker juist, die van de andere velgen (replica performance TAMs trouwens) check ik vanavond nog eens, die liggen niet hier momenteel.

Comment

• Yep, doen. Kan wel zijn dat er een verschil is qua looks met en zonder band?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                                heb enkel velgen gekocht en was er zo mee naar de bandencentrale gereden om ze daar te laten plaatsen met andere banden.

daar dachten ze dat de velgen niet ging passen en hebben daarom eerst de velgen geprobeerd (dus zonder rubber).
                                stond er naast en de velgen staken echt paar milimeter buiten de kas (van bovenuit gekeken).

de specs van de rials zijn zeker juist, die van de andere velgen (replica performance TAMs trouwens) check ik vanavond nog eens, die liggen niet hier momenteel.
                                Heb het net nagekeken.
                                Blijkbaar zijn het wel vier 8J, maar zijn het drie ET34 en één ET35. Vermoedelijk zal er ook een ET34 getest zijn geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                  Die velgen
                                  perfect

Comment

• Leuk dagje vandaag in Bornem. Voor het goede doel (kom op tegen kanker) wat testritten gaan maken, onder begeleiding van een X6M en E93 M3.

Zelf gereden: X5 3.0d, E93 320d, F10 530d en Z4 35i. Algemene conclusie: automaat en 35i

En wat een dijk van een wagen is die 530d toch, echt zalig om daarmee te rijden. Vergeleken hiermee is die X5 echt wel underpowered.

Paar foto's:

Comment

• Op die manier wil ik ook wel vrijwilligerswerk doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                        kom op tegen kanker

X5 3.0d, E93 320d, F10 530d
                                        Onder het motto: "Roet doet je goed!"?

Comment

Working...
                                        X