Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Let’s focus mainly on the engine here, because the only change to the suspension is the adoption of non-linear dampers (which do admittedly make a small, positive difference). But the engine is worth dwelling on, because what BMW has achieved is, frankly, baffling.
In the past we’ve marvelled at the twin turbo’s staggeringly rapid engine response, low end grunt and top end fizz and now BMW has bettered it in every area with a single turbo. It’s a variable vane unit, of course, but I’ve never driven a forced induction car so able to maximise both ends of the rev spectrum so well. There’s instant thump, not a hint of hollowness in the mid-range (even the twin turbo had a slight drop-off) and above 4500rpm, the 3.0-litre really opens up, the needle hurling itself at the 7000rpm redline, accompanied by a howling, M3-lite note.
+: Stunning new single turbo engine -: Telling everyone your new car has a turbo less
Hmmm, daar wil ik toch eens mee rijden! Echt wel indrukwekkend van BMW hoe goed ze turbocharging onder de knie hebben
M6-achterbumper, alpina velgen en oranje, lijkt mij duidelijk
Iedereen zal wel weten dat ik niet zo een grote BMW-liefhebber ben,maar deze is gewoon prachtig IRL,ik denk dat het Lotus of Lamborghine Orange metallic is.
Comment