Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uhu, zoom is best wel tof. Wel irritant als ge plots een compactcamera met 3x zoom in uw handen gedrukt krijgt.
Belichting aanpassen, tgoh, er is niet echt een lijn in te trekken wanneer hij over of onderbelicht vind ik. Volledig manuele modus had misschien nog gekund...achja..achteraf.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Maat van me heeft hem gehuurd, en liet me een stukje rijden.
Opvallend dat het nog best comfortabel is, ik had veel erger verwacht. De zitpositie en ruimte valt ook goed mee. (wel geen plek om je linkervoet ergens te zetten, en er steekt daar wat in je knie)
Korte en precieze schakelwegen, mooi geluid inclusief wat resonantie hoger in toeren. Grip, maar niet teveel grip. Echt fun.
Hij had wel veel last van steenslag op de achterspatborden, niet normaal!
Hoe verhoudt zoiets zich nou tot een Lotus Elise? Ervaring mee?
Maat van me heeft hem gehuurd, en liet me een stukje rijden.
Opvallend dat het nog best comfortabel is, ik had veel erger verwacht. De zitpositie en ruimte valt ook goed mee. (wel geen plek om je linkervoet ergens te zetten.
Deze heb ik vorig jaar ook een dagje gehuurd,ik was al langer gek van Caterham (Philippe was vroeger een buur van me toen hij met de import begon) maar toen ik de ganse dag met dat karretje had gereden was ik helemaal verkocht.
Is idd een zeer comfortabele versie met de leder stoeltjes,breed chassis,standaard schroefvering en extra demper op de uitlaat.
Ik vind hem in elk geval waanzinnig knap in het groen.
Deze heb ik vorig jaar ook een dagje gehuurd,ik was al langer gek van Caterham (Philippe was vroeger een buur van me toen hij met de import begon) maar toen ik de ganse dag met dat karretje had gereden was ik helemaal verkocht.
Is idd een zeer comfortabele versie met de leder stoeltjes,breed chassis,standaard schroefvering en extra demper op de uitlaat.
Ik vind hem in elk geval waanzinnig knap in het groen.
Extra demper: Noodzaak voor de keuring? Zo niet dan lijkt het me enkel nodeloos extra gewicht?
Was trouwens wel grappig, toen ik achter het stuur ging zitten klom mijn zoontje direct in de auto. Dat was niet echt de bedoeling... met zijn 2 1/2 zo los in die stoel
Extra demper: Noodzaak voor de keuring? Zo niet dan lijkt het me enkel nodeloos extra gewicht?
Was trouwens wel grappig, toen ik achter het stuur ging zitten klom mijn zoontje direct in de auto. Dat was niet echt de bedoeling... met zijn 2 1/2 zo los in die stoel
Niet opgemerkt dat de uitlaat achteraan uitkomt? Bij de meeste Caterhams (ook bij de mijne) is het een zij-uitlaat...ik heb eigenlijk niet gevraagd wat daar de reden van is.
Vorige Zondag gaan toeren samen met een kameraad,ik met de Caterham en hij met een Porsche 912. Zijn zoontje van 4 wou met mij meerijden,dus 4-puntsgordels op zijn kleinst geregeld en de kleine in de kevlar-seat geinstalleerd,hij kon niet naar buiten kijken en af en toe vroeg hij of mama en papa niet te ver voor reden.
Mijn karretje is beenhard,heeft geen comfort en maakt veel lawaai...toch heeft die kleine gedurende die rit ruim een halfuur geslapen...
Comment