Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mja, anderzijds, die hun showroom en werkplaats staat vol met exoten à la Diablo en oude racekarren, dus dat geeft wel vertrouwen in hun mechanische kennis.
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Een Caterham staat ook op mijn "ooit" lijstje.
Het hoeft geen extreme versie zoals de R500 te zijn 140 à 160 pk vind ik ruim voldoende.
Evt. een rechtsgestuurde versie,normaalgezien een pak goedkoper tweedehands.
haha, gaat dat echt niet makkelijker? Ik dacht dat die toch minideurtjes hadden? Maar deze heeft een rolkooi zie ik. Ge denkt er misschien over een te kopen?
haha, gaat dat echt niet makkelijker? Ik dacht dat die toch minideurtjes hadden? Maar deze heeft een rolkooi zie ik. Ge denkt er misschien over een te kopen?
Dan zou je de volledige reeks eens moeten zien.
Deze wagen is een academycar,een soort cuprace voor Caterhams.
Die hebben het gewone smalle chassis,daar had ik al de moeite om mijn postuur in te wringen maar deze met rolkooi was pas heel krap,eigenlijk gemakkelijker om in te stappen maar het is geen zicht natuurlijk.
Voor mij zeker een SV versie!!!Die is perfect voor mijn lichaam en ik kan zelfs het gespedaal apart bedienen.
In een gewone staan mijn voeten op de pedalen,linkervoet op de koppeling,rechtervoet op de rem en het gas tegelijk,onmogelijk om een van die twee apart te bedienen,en dan had ik nof mijn smalste schoenen aan.
Om neer te zitten in het soeltje moest ik zelfs al de pedalen induwen.
Ik wilde dat bedrijf al lang eens bezoeken,nu is het er eindelijk eens van gekomen,het zal niet de laatste keer zijn denk ik.
Wanneer het financieel eens in de planning pas zal het hoogst waarschijnlijk wel prijs zijn.
Een mens moet een droom hebben hé.
Je kan wel best goed uit je ogen kijken als je zo iets koopt want er zitten heel wat addertjes on der het gras.Prijzen in België zijn niet de prijzen die je op de Caterhamsite zelf vind.
Je kan wel best goed uit je ogen kijken als je zo iets koopt want er zitten heel wat addertjes on der het gras.Prijzen in België zijn niet de prijzen die je op de Caterhamsite zelf vind.
Ge kunt beter in België kijken om ne Westfield te kopen. Dat kost een pak minder!
Comment