Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CATERHAM Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
    Heb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
    Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
    En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.

Enkele fotootjes

licht groen staat hem goed

Comment

Heb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
      Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
      En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.

Enkele fotootjes

Is dat een SV versie want in het normale chassis pas ik niet?

.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Is dat een SV versie want in het normale chassis pas ik niet?

.
        Inderdaad,alle verhuurwagens bij GPS Racing zijn SV's,eigenlijk geen overbodige luxe

Comment

• Ik ben momenteel in de mogelijkheid om een caterham te kopen met een 1.4 motor met 130 pk,heeft rond de 30000 km en pas onderhoud gehad.
          Als ik me niet vergis is de wagen van bouwjaar '96.
          Kunnen de kenners me een richtprijs geven?
          Zou de motor niet te licht zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
            Kunnen de kenners me een richtprijs geven?
            Zou de motor niet te licht zijn?
            • Neen, ik ben dan ook geen kenner
            • Neen, is niet te licht. Is waarschijnlijk een 1400 K-series? Gewoon opletten met de koppakking (als de vorige eigenaar doortrapte met koude motor)
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Ja is een 1400 K-series met licht getunde motor,is van rover als ik me goed herinner.
              Toch al bedankt voor de info want er is maar zeer weinig te vinden over caterham,allez technische informatie bedoel ik.

Comment

• Heb nog even in de pistonheads classifieds gekeken, maar daar staan geen gelijkaardige Caterhams te koop. Alleen 1700's enzo van rond dat jaar, misschien dat kan toch al een kleine aanduiding van de prijs is.

Comment

• Wat geven ze daar op als prijs?

Comment

• Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Wow zijn wel goedkoop in Engeland
                      Maar dat is misschien omdat het allemaal ongevalwagens zijn,het stuur staat rechts
                      Die ik weet is een belgische auto met het stuur links en al de juiste papieren erbij...

Comment

• Morgen Zaterdag,mijn "rechtsgestuurd" karretje gaan afhalen in Calais.
                        Hopelijk krijg ik hem voor de zomer gehomologeerd.

Comment

Morgen Zaterdag,mijn "rechtsgestuurd" karretje gaan afhalen in Calais.
                          Hopelijk krijg ik hem voor de zomer gehomologeerd.
                          Knap exemplaar!
                          Die kuipjes.

Comment

• stivo's seven zou in 't land zijn...

Comment

• Stivo,proficiat,i keep dreaming.
                              Hou mij eens op de hoogte hoe de procedure om hem hier op de weg te krijgen verloopt.

Is het een SV-versie?

Wees voorzichtiger dan deze gast.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• die mag blij zijn dat hij een rolkooi heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  stivo's seven zou in 't land zijn...
                                  "Roxanne" is gearriveerd in Belgie
                                  Check volgend topic http://www.autoforum.be/showthread.p...49#post3773449

Comment

• Ben vandaag gaan zien naar de caterham........
                                    Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
                                    Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
                                    Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
                                    Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
                                    Toch eerst maar wat kilootjes afvallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk Berichten
                                      Ben vandaag gaan zien naar de caterham........
                                      Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
                                      Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
                                      Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
                                      Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
                                      Toch eerst maar wat kilootjes afvallen

Bij mij staat een Caterham ook nog altijd hoog op mijn lijstje.
                                      Zoiezo zou ik voor een Roadsport gaan,beter uitgerust en comfortabeler voor roadtrips.

Voor mij moet het ook zeker en vast een SV-chassis zijn,die heeft een wat breder en langer interieur.
                                      Dat maakt echt een enorm vershil,want zelfs al moest ik serieus vemageren,dan zit ik toch nog steeds in de knoop met mijn lengte.

.

Comment

• Brommertjes pesten op de Nordschleife

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• tussen die moto's
                                          zo dicht op hun naderen in de bochten
                                          imho een beetje te gevaarlijk

Comment

Working...
                                          X