Oorspronkelijk geplaatst door Stivo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CATERHAM Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenHeb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.
Enkele fotootjes
Is dat een SV versie want in het normale chassis pas ik niet?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIs dat een SV versie want in het normale chassis pas ik niet?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenKunnen de kenners me een richtprijs geven?
Zou de motor niet te licht zijn?- Neen, ik ben dan ook geen kenner
- Neen, is niet te licht. Is waarschijnlijk een 1400 K-series? Gewoon opletten met de koppakking (als de vorige eigenaar doortrapte met koude motor)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenMorgen Zaterdag,mijn "rechtsgestuurd" karretje gaan afhalen in Calais.
Hopelijk krijg ik hem voor de zomer gehomologeerd.
Die kuipjes.
Comment
-
Stivo,proficiat,i keep dreaming.
Hou mij eens op de hoogte hoe de procedure om hem hier op de weg te krijgen verloopt.
Is het een SV-versie?
Wees voorzichtiger dan deze gast.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenstivo's seven zou in 't land zijn...
Check volgend topic http://www.autoforum.be/showthread.p...49#post3773449
Comment
-
Ben vandaag gaan zien naar de caterham........
Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
Toch eerst maar wat kilootjes afvallen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realgenius Bekijk BerichtenBen vandaag gaan zien naar de caterham........
Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
Toch eerst maar wat kilootjes afvallen
Bij mij staat een Caterham ook nog altijd hoog op mijn lijstje.
Zoiezo zou ik voor een Roadsport gaan,beter uitgerust en comfortabeler voor roadtrips.
Voor mij moet het ook zeker en vast een SV-chassis zijn,die heeft een wat breder en langer interieur.
Dat maakt echt een enorm vershil,want zelfs al moest ik serieus vemageren,dan zit ik toch nog steeds in de knoop met mijn lengte.
.
Comment
-
Comment