Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CATERHAM Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
    Vet exemplaartje
    zalige zuipjes trouwens
    nog geen nieuws,
    ma geen nieuws=goed nieuws hé

EDIT: net sms ontvangen "7owner"
    Last edited by ; 21/11/2009, 19:30.

Comment

nice.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        nog geen nieuws,
        ma geen nieuws=goed nieuws hé

EDIT: net sms ontvangen "7owner"

Dat ie hem hier maar voorstelt,hou ons op de hoogte.
        Belgische keuring?

Comment

Ik denk dat ik uwe maat op Studio Brussel gehoord heb als hij net gekocht had ...

Comment

Nu weet wel echt iedereen het dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
              Dat ie hem hier maar voorstelt,hou ons op de hoogte.
              Belgische keuring?
              hij trekt er enkele "maanden" voor uit
              auto komt van fabriek en wordt door hun EU-road-legal gemaakt (lichten aanpassen e.d.)

ivm StuBru: dat zullen zijn maten 'm wel geflikt hebben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                Ik denk dat ik uwe maat op Studio Brussel gehoord heb als hij net gekocht had ...
                Da hebk ook gehoord
                Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                Honda Del Sol - 120pk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Ja, gewoon bij de verdeler, maar er zijn vast nog andere plaatsen

prijslijst, ik vind het wel nog duur voor dit type auto anders hadden ze nog meer charme

http://www.gpsracing.be/include_prij....cfm?langue=uk
                  Ergens ben ik het met je eens, maar het is exclusief en een unieke ervaring. Daar betaal je naar verhouding meer voor :-)

Van t voorjaar ga ik er waarschijnlijk een huren. Maarreuh.. is dat te doen, met 2 volwassen (normaal postuur) van enige lengte (1m85 en 1m89) in een Caterham zitten en besturen?
                  En heeft iemand er al eerder een gehuurd, goede ervaringen met GPS Racing?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                    Van t voorjaar ga ik er waarschijnlijk een huren. Maarreuh.. is dat te doen, met 2 volwassen (normaal postuur) van enige lengte (1m85 en 1m89) in een Caterham zitten en besturen?
                    Ik heb er eens eentje voor een dag gehuurd bij GPS, correcte firma, ze waren verbaasd dat ik er op een dag maar 150 km mee gebold had (wel de hele tijd binnenbaantjes). Ik ben 1m80, voor mij was dat zeker ruim genoeg. Ik heb toen ook ne maat meegenomen van 1m90 en heb hem ook niet horen klagen. Het in-en uitstappen vraagt wel enige flexibiliteit
                    Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                      Ik heb er eens eentje voor een dag gehuurd bij GPS, correcte firma, ze waren verbaasd dat ik er op een dag maar 150 km mee gebold had (wel de hele tijd binnenbaantjes). Ik ben 1m80, voor mij was dat zeker ruim genoeg. Ik heb toen ook ne maat meegenomen van 1m90 en heb hem ook niet horen klagen. Het in-en uitstappen vraagt wel enige flexibiliteit
                      Dat is goed om te horen, dan weet ik vrij zeker dat deze het wordt :-)

Het is van 9uur smorgens tot 19uur savonds toch? Dan hoop ik dat wij met 600km toe gaan komen :-)

(Schoten naar Tongeren via autostrade en vandaar via binnenbaantjes naar Namen, Prüm, Daun, en dan via rondweg uitkomen bij St Vith en ooit weer terug naar Schoten)

Als iemand nog andere adressen kent waar ze Caterham's of aanverwanten verhuren houd ik me overigens aanbevolen.
                      Last edited by msxx; 25/11/2009, 20:35.

Comment

Het is van 9uur smorgens tot 19uur savonds toch? Dan hoop ik dat wij met 600km toe gaan komen :-)

.
                        Kilometers : 300 km per dag inbegrepen bijkomende km 1 € / extra km

uw uren kloppen wel

Comment

Via deze link vind je een knap filmpje van op circuit.
                          Enig idee van wie de muziek is die erop staat?

.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                            Kilometers : 300 km per dag inbegrepen bijkomende km 1 € / extra km

uw uren kloppen wel
                            Er staat tegenstrijdige informatie op de site, enerzijds zeggen ze 0,50 € per extra km en anderzijds 1 € per extra km

Dus heb ik het nagevraagd en het blijkt dat ze 0,50 € per km extra aanrekenen. Dus als we 600km rijden is dat een 300km meer dan voorzien dus een extra kost van 150€ en dat vind ik acceptabel (we betalen met 2 he)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                              Via deze link vind je een knap filmpje van op circuit.
                              Enig idee van wie de muziek is die erop staat?

.
                              Kate Bush - under the Ivy (b-kantje van Running up that hill)

Is inderdaad een bekend Caterham-filmpje, hier is de volledige versie van de crash.

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Imo heeft hij daar 2 keer "geluk", ten eerste omdat hij een cooldown-lap bezig is en ten tweede omdat de andere auto hem maar heel zacht raakt. Ik begrijp dat hij zo snel mogelijk uit zijn wagen wilde, maar toch...

En als ik mij niet vergis staat op Pistonheads dat de wagen verkocht is na de crash en daarna terug opgebouwd als racer.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

kennis van me heeft zo één een gele, sound is zooo zalig, om nog maar te zwijgen als je zoiets ziet afkomen van ver nog nooit durven vragen naar een ritje, zal het toch eens wagen als ik hem deze zomer nog eens zie ermee

Comment

Heb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
                                  Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
                                  En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.

Enkele fotootjes

Comment

Wat kost zo een Westfield eigenlijk? Simpelste versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                      Wat kost zo een Westfield eigenlijk? Simpelste versie.
                                      Iets van een 28000 euro, te verkrijgen bij Oracle Kitcars in Lokeren
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
                                        Iets van een 28000 euro, te verkrijgen bij Oracle Kitcars in Lokeren
                                        Pfieuw, veel geld...Zeker als je afgaat op de Engelse prijzen.

Comment

• Kameraad van me heeft al jaren 'n Caterham, ben er 'n paar keer mee op circuit geweest... Auto heeft enkel een short-ratio 6-bak gekregen, verder is't nog de standaard K-series met zo'n 130PK... Ding gaat echt super goed op circuit (Zolder), op Spa heeft hij PKs te kort...
                                          De Caterham club gaat trouwens regelmatig toeren, en ze doen zelfs 'n jaarlijkse vakantie door de alpen... Echt wel grappig om zo'n 7 volgepakt te zien

Zijn vrouw gaat er dagelijks mee werken, gewoon raceoverall aan, helmpje op, en gaan

It's a way of life, zegt hij dan

Moet ik toch ook nog 'ns ooit hebben
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X