Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.
Heb dit jaar in september een 125pk versie gehuurd bij GPS-Racing.
Fantastische ervaring,ik heb er van 9u s'morgens tot 19u s'avonds ingezeten
En 125pk voor een wagen van 550kg staat echt wel garant voor puur rijplezier,wagen had trouwens limited-sper en semi-slicks.Alleen al voor het geluid zou je hem huren,voor mij zeker en vast 250€ waard voor een dagje gelukzaligheid.
Ik ben momenteel in de mogelijkheid om een caterham te kopen met een 1.4 motor met 130 pk,heeft rond de 30000 km en pas onderhoud gehad.
Als ik me niet vergis is de wagen van bouwjaar '96.
Kunnen de kenners me een richtprijs geven?
Zou de motor niet te licht zijn?
Ja is een 1400 K-series met licht getunde motor,is van rover als ik me goed herinner.
Toch al bedankt voor de info want er is maar zeer weinig te vinden over caterham,allez technische informatie bedoel ik.
Heb nog even in de pistonheads classifieds gekeken, maar daar staan geen gelijkaardige Caterhams te koop. Alleen 1700's enzo van rond dat jaar, misschien dat kan toch al een kleine aanduiding van de prijs is.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Wow zijn wel goedkoop in Engeland
Maar dat is misschien omdat het allemaal ongevalwagens zijn,het stuur staat rechts
Die ik weet is een belgische auto met het stuur links en al de juiste papieren erbij...
Ben vandaag gaan zien naar de caterham........
Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
Toch eerst maar wat kilootjes afvallen
Ben vandaag gaan zien naar de caterham........
Zeer mooie wagen voor een zeer mooie prijs.
Enkel 1 probleempje,ik pas er niet goed in........
Ik zit er echt niet goed in,als ik daar 50 km in moet rijden denk ik niet dat ik er nog uit geraak.
Had heel veel zin om 'm te kopen maar ik weet nu al dat er niet veel mee gereden gaat worden als ik me er niet op mijn gemak in voel.
Toch eerst maar wat kilootjes afvallen
Bij mij staat een Caterham ook nog altijd hoog op mijn lijstje.
Zoiezo zou ik voor een Roadsport gaan,beter uitgerust en comfortabeler voor roadtrips.
Voor mij moet het ook zeker en vast een SV-chassis zijn,die heeft een wat breder en langer interieur.
Dat maakt echt een enorm vershil,want zelfs al moest ik serieus vemageren,dan zit ik toch nog steeds in de knoop met mijn lengte.
Comment