Oorspronkelijk geplaatst door Stivo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
CATERHAM Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtennog efkes en den uwe leggen we ook zo vast hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
dan zitten we niet te klooien om te filmen uit uwen alu-ski-box-met-wielen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten'k hoop echt dat alles voor jou in orde komt,
moet wreed kut-gevoel gegeven hebben
Maar is allemaal op correcte manier geregeld met het circuit. Al had iedereen natuurlijk ganse dag willen rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIs er dit weekend iets te doe met Caterham op Zolder?
.
Ik ga deze namiddag eens kijken,via binnenweggetjes naar daar toeren en van het zonnetje genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenKameraad van me heeft al jaren 'n Caterham, ben er 'n paar keer mee op circuit geweest... Auto heeft enkel een short-ratio 6-bak gekregen, verder is't nog de standaard K-series met zo'n 130PK... Ding gaat echt super goed op circuit (Zolder), op Spa heeft hij PKs te kort...
De Caterham club gaat trouwens regelmatig toeren, en ze doen zelfs 'n jaarlijkse vakantie door de alpen... Echt wel grappig om zo'n 7 volgepakt te zien
Zijn vrouw gaat er dagelijks mee werken, gewoon raceoverall aan, helmpje op, en gaan
It's a way of life, zegt hij dan
Moet ik toch ook nog 'ns ooit hebben
Die PK's te kort is ondertussen ook geen probleem meer hoor Simon, zit nu onder de 1'49 op Zolder In Augustus probeer ik op SPA onder de 2'50 te komen ... zou moeten lukken alhoewel de motor nog steeds niet 100% gemapt is
Comment
-
Wat fotomateriaal van vandaag op Zolder, de Caterham Eurofest. Tof dagje geweest, afgezien van de fikse regenbui net als we nergens konden schuilen
Hele dag close racing, met de te verwachten resultaten. Duel richting de eerste chicane, even verremmen en dan een mooie launch over de zeer hoge curbs...
...wat nog altijd beter is dan dit.
Comment
Comment