Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CAPARO LOVERS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
    Een Gumpert Apollo zou dit moeten kunnen bij 100mph .

Maar die Caparo is echt super, en érg indrukwekkend in het echt. Hopelijk staat de productieversie in Monaco in April .
    Ja, die heeft daar ook een wreeje indruk op mij gemaakt. Das gewoon een F1 voor op de openbare weg. Tzou wel wreed zijn moest er dit jaar een testwagen rondrijden in Monaco...

off topic: Zou er een kansje zijn dat er een koenigsegg of veyron testwagen zal rondrijden? Zou wel vet zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda Bekijk Berichten
      Ja, die heeft daar ook een wreeje indruk op mij gemaakt. Das gewoon een F1 voor op de openbare weg. Tzou wel wreed zijn moest er dit jaar een testwagen rondrijden in Monaco...

off topic: Zou er een kansje zijn dat er een koenigsegg of veyron testwagen zal rondrijden? Zou wel vet zijn
      Bugatti staat geloof ik niet op de lijst dit jaar . Koenigsegg wel, dus een testkar zou wel een kunnen .

Er zou in maart trouwens ook een Caparo op de Nederlandse AutoRAI staan. Ik ben eens benieuwd of dat weer het oranje prototype zal zijn.

Comment

De Caparo T1 is de straatauto die het dichtst bij de sensatie van een formule 1-auto staat. Het eerste productie-exemplaar is klaar.

De Caparo T1 is de eerste auto die 1.000 pk per ton gewicht levert. De T1 weegt slechts 550 kilo en heeft een vermogen van 575 pk bij 10.500 toeren per minuut. Het maximale koppel is 420 Nm. De motor is een zelf geproduceerde 3,5-liter V8. Met deze specificaties kan de Caparo in 2,5 seconden van 0 naar 100 km/u en het remmen is al even indrukwekkend. Van 160 km/u naar stilstand gaat ion 3,5 seconden.
        De eerste productie-Caparo is klaar. In juli wordt de eerste klanten-auto afgeleverd. Inmiddels heeft Caparo een dealernetwerk in de wereld waar het geld zit. Ze zijn te koop in thuisland Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Dubai.
        In Engeland kost de auto 190.000 pond zonder belastingen – dat is zo’n 280.000 euro. Inclusief btw en bpm zou de Caparo bij ons dik 450.000 euro kosten.

Comment

Comment

Zo stom dat dak is niet toe meer (nu trekt em nie meer op nen F16 ), zo verliest em veel van z'n uitstraling. IRL is da echt nog ne schoonheid hoor. Kheb de makers ervan wel tegen ne Spanjaard die er eentje wou horen zeggen dat hij in de UK lehaal was voor de weg maar dat ze in de rest van Europa zeer moeilijk roadlegal te krijgen waren.

Comment

Zo stom dat dak is niet toe meer (nu trekt em nie meer op nen F16 ), zo verliest em veel van z'n uitstraling. IRL is da echt nog ne schoonheid hoor. Kheb de makers ervan wel tegen ne Spanjaard die er eentje wou horen zeggen dat hij in de UK lehaal was voor de weg maar dat ze in de rest van Europa zeer moeilijk roadlegal te krijgen waren.
              Lijkt me ook wel. UK= ideale land voor kitcars ed. te homologeren... maar zo iets in België op platen zetten is geen lachtertje, er is zelfs niet eens plek voor nummerplaten.

Hoewel het wel mogelijk is, die procedure voor een wagen in de UK te homologeren en dan in te voeren wordt wel vaker gedaan, maar ik betwijfel of het voor zo'n productiemodel kan.

Jammer, dat maakt de kans dat je er eens eentje op de ring tegenkomt natuurlijk wel kleiner

Comment

Als ie op Engelse platen staat zou em dan nie op de ring mogen? Ja, 450000 zou ik er nie kunnen aangeven om er juist maar es mee over een circuit te gaan rijden...

Comment

Als ie op Engelse platen staat zou em dan nie op de ring mogen? Ja, 450000 zou ik er nie kunnen aangeven om er juist maar es mee over een circuit te gaan rijden...
                  Uiteraard wel

als je ziet hoeveel Engelsen daar rond bollen...

Comment

Die "koepel" is een optie geloof ik .
                    Is dat trouwens op het Top Gear-circuit?

Comment

Wat een beest, stel u voor wat een biturbokit zal geven

Comment

Dat gaat moeilijk pakken op zo een hoogtoerig beestje... Tenzij het al met turbo's is maar ik veronderstel van niet...

Comment

575pk uit een 3.5je.

Comment

Wat een mormel

Voor die prijs heb ik toch veel liever iets anders.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                              Dat gaat moeilijk pakken op zo een hoogtoerig beestje... Tenzij het al met turbo's is maar ik veronderstel van niet...
                              Er zijn genoeg Honda S2000 met compressor of turbo. Met genoeg geld zal een tuner het project wel willen beginnen

Comment

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Driving and sound scenes of the great Caparo T1 - seen at the German Prestige Cars Magazine.

Mijn nieuwe dreamcar, gewoon omdat hij zo dicht bij F1 aanleunt.
                                  Heerlijk toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    De Caparo T1 is de straatauto die het dichtst bij de sensatie van een formule 1-auto staat. Het eerste productie-exemplaar is klaar.

De Caparo T1 is de eerste auto die 1.000 pk per ton gewicht levert. De T1 weegt slechts 550 kilo en heeft een vermogen van 575 pk bij 10.500 toeren per minuut. Het maximale koppel is 420 Nm. De motor is een zelf geproduceerde 3,5-liter V8. Met deze specificaties kan de Caparo in 2,5 seconden van 0 naar 100 km/u en het remmen is al even indrukwekkend. Van 160 km/u naar stilstand gaat ion 3,5 seconden.
                                    De eerste productie-Caparo is klaar. In juli wordt de eerste klanten-auto afgeleverd. inmiddels heeft caparo een dealernetwerk in de wereld waar het geld zit Ze zijn te koop in thuisland Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Dubai.
                                    In Engeland kost de auto 190.000 pond zonder belastingen – dat is zo’n 280.000 euro. Inclusief btw en bpm zou de Caparo bij ons dik 450.000 euro kosten.
                                    beetje grof
                                    Last edited by ; 19/06/2007, 15:06.

Comment

Er staat een artikel over in de AutoVisie.

Comment

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Bij Topgear:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                          Bestelt
                                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Working...
                                          X