Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
    A5

Maar miss toch nog net iets liever een E92
    Dikke ²²²

Comment

• Knap die A5 Michelin, rs4's staan echt mooi onder iedere Audi. En ook die vernieuwde achterlichten met leds zijn veel mooier dan vroeger..

Comment

• Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Daarstraks in Antwerpen een Audi A6 2.8 FSI gezien. Kom je ook niet veel tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
            A5

Maar miss toch nog net iets liever een E92
            Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
            Dikke ²²²
            Oei, neen niet echt

A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92

Comment

• E92 zonder M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Oei, neen niet echt

A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92
                Voor de facelift van de E92, niet akkoord. De facelift heeft de 3 Coupé niet bepaald goed gedaan vind ik, voornamelijk de snuit is een misser.

De A5 vind ik ook een zeer knappe auto, maar is het meestal op 't randje van (zeer) patserig. Een A5 moet grote velgen hebben om echt mooi te zijn, maar sommigen overdrijven daar wat in... Ik vind em ook minder elegant en tijdloos dan z'n 2 concurrenten.

Maar ik moet zeggen, de coupé's in dit segment (A5, 3-Reeks en E-Klasse) vind ik momenteel één voor één aan mekaar gewaagd qua looks.

Comment

• edit.
                  Last edited by ; 30/03/2011, 00:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                    De A5 vind ik ook een zeer knappe auto, maar is het meestal op 't randje van (zeer) patserig. Een A5 moet grote velgen hebben om echt mooi te zijn, maar sommigen overdrijven daar wat in...
                    Na jarenlang Alfa rijden, vraag ik mij af, hoe ik in een patserige Duitse coupé ben terecht gekomen. What went wrong!??!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                      Knap die A5 Michelin, rs4's staan echt mooi onder iedere Audi. En ook die vernieuwde achterlichten met leds zijn veel mooier dan vroeger..
                      Thx! En idd ze passen onder elke audi! Die van u zijn nog mooier als de onze! Antraciet/zwarte velgen onder een zwarte auto .

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Nieuwe A5 van m'n nonkel:

Zonder dat 'ie het wist identiek dezelfde kleurencombo als onze E92 trouwens.
                      Nice! A5's, ge ziet ze echt vaak vind ik

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                      Na jarenlang Alfa rijden, vraag ik mij af, hoe ik in een patserige Duitse coupé ben terecht gekomen. What went wrong!??!
                      Haha inderdaad, hier ook! What went wrong voor ons : de 169 die niet kwam opdagen!

Comment

Zonder dat 'ie het wist identiek dezelfde kleurencombo als onze E92 trouwens.
                        Mooie A5, zijn velgen die ik ook niet veel tegen kom
                        BMW X5 45e

Comment

Daarstraks in Antwerpen een Audi A6 2.8 FSI gezien. Kom je ook niet veel tegen.
                          Je ziet ze inderdaad maar zelden of nooit, idem voor de A8 D3 2.8.

Comment

Not bad, maar dat er nog geen blanco houder tegenhangt en de type aanduiding er nog tegenplakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Die van u is geen witte met 20 inch eronder hè. Niet patserig dus. (in mijn ogen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Not bad, maar dat er nog geen blanco houder tegenhangt en de type aanduiding er nog tegenplakt
                                Ik zie die mens toch nooit dus don't care.

Comment

Oei, neen niet echt

A5 >>>>>>>>>>>>>>> E92
                                  Idd, had z'n zinnetje verkeerd gelezen. Zou ook altijd voor een A5 gaan ipv van voor een E92.

Comment

• Comment

• Is *** Fenerbahçe **** een merk van frisco's?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Is *** Fenerbahçe **** een merk van frisco's?
                                        uuhhh????

Comment

Working...
                                        X