Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Korte vraag aan de kenners hier.
Men heeft mij een audi a4 avant van 2005 met 2.0 tdi motor aangeboden.
Heeft deze een dpf of nog niet?
Hij heeft 100.000 km
Zijn er bepaalde kenmerken waarvoor opgelet moet worden?
Ik heb hem nog niet gezien. Heeft die al een 6 boite?
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenKorte vraag aan de kenners hier.
Men heeft mij een audi a4 avant van 2005 met 2.0 tdi motor aangeboden.
Heeft deze een dpf of nog niet?
Hij heeft 100.000 km
Zijn er bepaalde kenmerken waarvoor opgelet moet worden?
Ik heb hem nog niet gezien. Heeft die al een 6 boite?
alvast bedankt
6-bak heeft die wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak dat is wel de dikste TT die ik ooit heb gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenDat blijft toch de ultieme allroad, de neiuwe a4 of a6 allroad verbleekt daar toch bijTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten'k heb de indruk dat bij AE alle wagens met replica velgen aangeboden worden en dan plots het label 'exclusieve wagen' krijgen
mooie foto's,mooie uitleg,altijd grote(re) velgen
doet veel hoor bij de gemiddelde mens(lees niet zulke autofreaks/kenners) zoals hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenEr stonden veel audi's (bijna allemaal eig. ) met zo'n velgen, dat was wel jammer...
Wist niet dat het replica's waren, hoe herken je het verschil dan?
er staat denk ik ook altijd in zijn ad's dat er voor die superprachtigesportieve velgen een meerprijs dient betaald te worden en dat is meestal rond de 1900 met band,
en daar heb je geen echte voor vrees ik..
Comment
-
vraagske; sommige van mijn wma bestanden wil de mmi 3 (a4 b8 2010) niet afspelen, op de display staan ze grijs en als ik die probeer af te spelen geeft hij de melding "bestand beschadigd".
het overgrote deel van de files op de sd kaartjes speelt prima af, nu zou ik willen weten wat ik kan doen om alles natuurlijk afspeelbaar te krijgen...
ligt het aan de bitrate, CBR of VBR, info in de tags of nog iets anders?
alle bestanden zijn in wma, de meesten zijn in 160 kbps en normaal zijn ze ook allemaal CBR...
er staan ook niet meer dan 4000 bestanden op de kaartjes of niet meer dan 1000 in 1 mapje
rara...4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenin de eerste plaats aan de prijs(maar enkel op het zicht door 1 of andere partnumber denk ik)
er staat denk ik ook altijd in zijn ad's dat er voor die superprachtigesportieve velgen een meerprijs dient betaald te worden en dat is meestal rond de 1900 met band,
en daar heb je geen echte voor vrees ik..
(Het feit dat er op de website van AE bij 'Accesoires' veelvuldig de Lifestyle velgen aangeboden worden verraadt ook al iets.)
Comment
Comment