Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
    Dat was in Genève, schitterende kleur inderdaad.

Ipanema Brown
    Maar het hangt wel van de lichtval af of het mooi is.
    Deze TT-S heeft de zelfde kleur, maar die ziet er niet uit IMHO.
    Last edited by ; 06/04/2011, 23:13.

Comment

• in koel wit licht vallen alle kleuren beter op dan in warm licht of zonnestralen. Denk maar aan al die mooie kleren in de etalages, alsook vlees in koeltogen die verlicht worden met speciale tl-verlichting

Comment

• Die TT-S ziet er anders best vet uit !

Comment

• Comment

• Is niet ik hoor die leunt op de auto

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Audi A7!

Comment

• Ik snap echt geen hol meer van audi hun gamma tegenwoordig.

A6, A7, A5, wat is het verschil? Zijn dat allemaal verschillende auto's, of is dat eigenlijk dezelfde auto met een paar andere carrosserielijnen?

Vroeger was alles beter: middenklasser, grote middenklasser, luxe-auto. klaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  Ik snap echt geen hol meer van audi hun gamma tegenwoordig.

A6, A7, A5, wat is het verschil? Zijn dat allemaal verschillende auto's, of is dat eigenlijk dezelfde auto met een paar andere carrosserielijnen?

Het verschil tussen een A5 vs. A6/A7 lijkt me nu toch wel duidelijk é. Audi heeft ook niet zelf gekozen voor de A7, andere merken hebben het segment van de 4-deurs coupé op poten gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Het verschil tussen een A5 vs. A6/A7 lijkt me nu toch wel duidelijk é. Audi heeft ook niet zelf gekozen voor de A7, andere merken hebben het segment van de 4-deurs coupé op poten gezet.
                    A5 Sportback.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Dat is zoals een c, een c coupé, een e, een e coupé, een cls, een cl... snappie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        Dat is zoals een c, een c coupé, een e, een e coupé, een cls, een cl... snappie?

C = A4
                        C coupé = ?

E = A6
                        CLK = A5

CLS = A5 4-deurs? Of is dat dan A7?

Wat is hun concurrent voor de CL dan? A8 bestaat toch niet in coupé?

Comment

• De A7 kan inderdaad worden beschouwd als concurrent van de CLS; de A7 positioneert zich tussen de A6 en A8 net zoals de CLS zich positioneert tussen de E en S.

A5=CLK, maar een variant zoals de A5 SB heeft Mercedes tot heden nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Audi heeft helemaal geen model dat een CL kan evenaren.

Comment

• Ik vind bij Audi wel een logica: alles met coupé vormen krijgt een hogere type aanduiding.
                              A5 is een coupé vorm van de A4.
                              A7 is een coupé vorm van de A6.

Dat er ooit een A9 zou komen, lijkt me sterk. Maar een A7 coupé (als die er zou komen) is dan puur een concurrent van een 6 serie, en in zekere zin ook nog met de CL. Ik peins dat het zoiets is.

Mercedes aanhalen was geen goed idee van me, want daar begrijp ik minder van. Een sportcoupé is gebaseerd op de C. Een E coupé is eigenlijk ook een C maar moet een E voorstellen. Een CL is een euh... coupé variant van een S? Eerder een alleenstaand model? Een SL is een coupé variant van een euh... ook allenstaand model dan maar. Een SLK is een kleine SL, yippie, dat snap ik. Dus een CLS is een... E, fok, klopt van geen kanten meer, of ligt dat aan mij?

Comment

• Nog best vet

Comment

• Kar staat er fris bij!

Wat is er gebeurd met je pot wax?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Kar staat er fris bij!

Wat is er gebeurd met je pot wax?
                                    Ik had de pot vast toen ik aan de deuren bezig was, waarna de blok wax uit het potje gleed.
                                    Heb nog een beetje kunnen recupereren.

Comment

• Knap! Welke wax heb je gebruikt?

Comment

Working...
                                      X