Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Comment

• Die RS6-velgen staan hem echt belachelijk goed.
        Meteen een heel andere wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
          Dat lijkt me onwaarschijnlijk de oorzaak te zijn. Bij de A6 in de tijd moest je blijven duwen. Wanneer je stopte met duwen, stopten de ramen ook met opengaan en bleven ze op de huidige positie staan. Helemaal open door per toeval op je knop te duwen lijkt me dus heel onwaarschijnlijk.

Ik blijf het jammer vinden dat ik geen vagcom had. Je kunt er leuke dingen mee doen.
          Ik heb mijn A6 in het begin ook eens s'morgens met de ramen open zien staan toen in boekje ontdekt dat de ramen met sleutel opengaan; je kan ook met de sleutel in de deur de ramen openen en sluiten door iets langer de sleutel gedraaid te houden ( handig indien baterij van de sleutel op is )

Nu bij de Q5 kan je die functie uitschakelen via BC en zet ik dit enkel in de zomer aan
          Last edited by B2F4U; 22/09/2010, 13:47.
          sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
            Die RS6-velgen staan hem echt belachelijk goed.
            Zo mogen ze hem direct op mijn oprit zetten
            sigpic

Comment

• Zo vind ik hem ook wel lekker, heel lekker zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                Die RS6-velgen staan hem echt belachelijk goed.
                Inderdaad, voorbeeldig MOOI.... in diverse artikels word er nogthans gewaarschuwd voor "overmatige hardheid" bij 19 & 20" velgen....maar dat is geen nieuws natuurlijk.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Comment

• Comment

• Zo is hij knap! (mooie velgen doen veel) Tot je de achterkant ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten

Kleur: Dakotagrijs?, Oolonggrijs?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik heb een vraagske voor de Audi kenners alhiere.

M'n ma staat op het punt een Audi A3 Sportback Ambiente 2006 te kopen, 136pk motor. Is dat de 1.9 of de 2.0l TDI?

En bijkomend, heeft er iemand zo'n autotests liggen van dat model sportback, met onder andere grafieken waarop men afstand zitvlak stoel - plafond toont, en dus ook breedte en diepte koffer etc.
                          Als ik dat google krijg ik allemaal malware sites :s
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 136 pk is de 2.0.
                            Tests heb ik niet meteen liggen. Sowieso ga je moeten kijken in de Duitse boekjes voor zulke afmetingen, denk ik.
                            Ik dacht dat Spillies zo'n archief had met dergelijke tekeningen van Audi's, vraag het hem anders eens.
                            Last edited by ; 21/09/2010, 21:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              Ik heb een vraagske voor de Audi kenners alhiere.

M'n ma staat op het punt een Audi A3 Sportback Ambiente 2006 te kopen, 136pk motor. Is dat de 1.9 of de 2.0l TDI?

En bijkomend, heeft er iemand zo'n autotests liggen van dat model sportback, met onder andere grafieken waarop men afstand zitvlak stoel - plafond toont, en dus ook breedte en diepte koffer etc.
                              Als ik dat google krijg ik allemaal malware sites :s
                              Ik heb het boekje hier liggen, zetels vooraan van zitvlak tot dak: 99,9cm (1m dus)
                              zetels achteraan van zitvlak tot dak 93,8cm
                              Koffer heeft een breedte van 1m
                              diepte van 83,1cm
                              hoogte van 62,3cm (is minder bij quattro)
                              bagageruimte, zetels plat: 1.100 liter quatrro 1.011liter!

Comment

• Mooi! Merci eh, je hebt een kus van m'n ma te goed
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                  Mooi! Merci eh, je hebt een kus van m'n ma te goed
                                  Dank U ma Mijn pa heeft de Audi A3 sportback 1.8T Quattro 2010
                                  zeer tevreden nog geen probleem me gehad

Comment

• Naar wat ik hoor gaan de turbo's kapot van die 2l TDI Wagen heeft nog maar 40k km's.

Comment

• Het interieur van de A7 heeft toch wel een knappe vormgeving imho.

Comment

Het interieur van de A7 heeft toch wel een knappe vormgeving imho.

Ik heb dat "deck" inleg nogthans nog niet gevonden op de Duitse configuratie site, laat staan op de Belgische

Comment

Prachtig!

Comment

Working...
                                          X