Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep,is dat goedkoop voor 4 kleine lijsten uit plastic ?
Ja en nee. Nee voor hetgene wat het is maar anderszijds als je de vergelijking maakt van wat sommige exterieurstukken kosten bij andere autoconstructeurs is dat best nog goedkoop.
Praktisch elke PD-TDI verbruikt wel wat olie. Wat bedoel je juist met 'veel te veel'?
simpel gezegd had ik zo'n 3 à 4 weken terug goed olie bijgevuld (longlife olie die ze bij de dealers gebruiken) en nu net gekeken, is 'm onder min. peil gezakt. Ik doe wel veel autostrade km's.
Er zit nu wel geen longlife olie in, gewone olie voor pompverstuivers...
simpel gezegd had ik zo'n 3 à 4 weken terug goed olie bijgevuld (longlife olie die ze bij de dealers gebruiken) en nu net gekeken, is 'm onder min. peil gezakt. Ik doe wel veel autostrade km's.
Er zit nu wel geen longlife olie in, gewone olie voor pompverstuivers...
Hoeveel kilometers heb je gereden op die 3 à 4 weken? Alleen zo valt te bepalen of het olieverbruik nog enigzins normaal genoemd kan worden...
Normaalgezien gebeurt dat enkel als je bijvoorbeeld heel laag olieniveau hebt, en tegelijk een brute, scherpe bocht neemt, of hard remt ofzo. Dan verschuift de olie in het carter en kan het zijn dat de oliepomp even geen olie kan verpompen --> tijdelijk geen oliedruk meer.
Comment