Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We dachten eerder aan deze kleurcombinatie met bruine buitenkleur
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Persoonlijk vind ik dat teveel bruin dan, en de combinatie an sich vind ik niet echt geslaagd. Al is dat natuurlijk gewoon persoonlijke smaak. Zo'n wit interieur is sowieso Exclusive als ik mij niet vergis (dit is E-line?).
2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
2 tone interieur is sowieso exclusive. We hebben dat wit gezien, en is echt wit wit. Dus nogal heel moelijk om schoon te houden.
Overwegen ook wel de luxor beige uni kleur.
Wel spijtig dat de S-line zetels enkel in zwart verkrijgbaar zijn.
Er is nog een verschil, je hebt Exclusive en Exclusive-line (E-line). E-line is toch nog goedkoper dan echt Exclusive. Ik heb bv. ook E-line interieur in mijn A3, had ik echt voor Exclusive gegaan had mijn portemonnee het wel geweten
En buiten de bedrukking "S line" is er niet echt een verschil met E-line sportzetels
Ik wel nog Mijn zitoppervlakte is nu ook wit, dus echt veel verschil had het qua onderhoud niet gemaakt voor mij. Maar het staat zo mooi bij dat bruin, of bij blauw. Vind ik.
Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
mit Reifen 245/40 R 18
1.300,00 EUR
PQD
S line Exterieurpaket 1.660,00 EUR
PS1
Sportsitze vorn 595,00 EUR
N3Q
Leder Feinnappa 2.285,00 EUR
4A3
Sitzheizung vorn 350,00 EUR
PX1
Xenon plus 1.050,00 EUR
PNG
MMI Navigation plus 2.610,00 EUR
9Q8
Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR
9VD
Audi sound system 255,00 EUR
9K1
Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR
QQ1
Lichtpaket 145,00 EUR
1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Heb effe gegoogled met kleur en A5C. Komt precies toch niet zo goed uit. Of is het met dat kunstlicht?
Zou die kleur eens op de nieuwe A6 willen zien. Iemand met PS die mee leest?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Aluminium-Gussräder Audi exclusive im 5-Speichen-Design, Größe 8,5 J x 18
mit Reifen 245/40 R 18
1.300,00 EUR
PQD
S line Exterieurpaket 1.660,00 EUR
PS1
Sportsitze vorn 595,00 EUR
N3Q
Leder Feinnappa 2.285,00 EUR
4A3
Sitzheizung vorn 350,00 EUR
PX1
Xenon plus 1.050,00 EUR
PNG
MMI Navigation plus 2.610,00 EUR
9Q8
Fahrerinformationssystem mit Farbdisplay 115,00 EUR
9VD
Audi sound system 255,00 EUR
9K1
Kopfraumheizung vorn 460,00 EUR
QQ1
Lichtpaket 145,00 EUR
1XW Multifunktions-Sportlederlenkrad im 3-Speichen-Design 180,00 EUR
Dat zou ik zeer vreemd vinden want op de DE-site staat dit wel vermeld in combi met fijn Nappaleder en klimakomfortzit voor 88O euro....zelfs met Milano-leder en dat is dan wel raar want bij de A6 kan dit dan weer niet enkel met vulcano-leder
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Wat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI had
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
dat ook, maar de verkoper bij Audi vertelde me dat de tegenvallende kofferruimte ook parten speelt. Veel elektronische stuurdozen zijn in de kofferruimte ondergebracht, waardoor de benutbare ruimte beperkter is.
Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past
Damn right! Wist niet dat het zo erg was ik heb eens op de cc van Audi gekeken standaardprijs voor de 3.0TDI 211pk is net geen 73k euro en dat terwijl zaken zoals leer en gps nog altijd op de optielijst staan!
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
dat ook, maar de verkoper bij Audi vertelde me dat de tegenvallende kofferruimte ook parten speelt. Veel elektronische stuurdozen zijn in de kofferruimte ondergebracht, waardoor de benutbare ruimte beperkter is.
Je zou toch denken dat iemand die een auto uit dat segment wil kopen niet eist dat er ook nog eens een A1 in de koffer past
Dat de electronica in de kofferruimte de ruimte kleiner gemaakt heeft klopt, maar het is nu niet dat de A8 plots een kleine koffer heeft. Enige tijd geleden een D4 in test gehad en als ik dat vergelijk met onze Phaeton scheelt dat een beetje, maar het verschil is imo niet van die aard dat een potentiële klant daarom van zijn aankoop zal afzien.
Wat me eigenlijk opvalt of liever gezegd niet opvalt is hoe bitter weinig je de nieuwe A8 ziet, heb er nog maar een handvol zien rondrijden in België. Iemand een idee van (tegenvallende?) verkoopcijfers? Of is hij te duur geworden ivm het vorige model? Waar is de tijd dat je voor +-65k euro droog aan de haak al een 730d of A8 3.0TDI had
Mijn schoonbroer werkt in een audi garage en ze hebben nog maar 1 A8 verkocht, terwijl ze met de A7 tegen hun limiet zaten van 12 of 13 stuks
Gisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.
De uiteindelijke prijs was 87.000€ en voor dat geld zou ik toch ergens anders gaan shoppen
Ik las daarnet op het nederlandse audi forum dat er problemen zouden zijn met het leveren van bepaalde lakken. Dit zou als gevolg hebben dat de wagens niet kunnen geleverd worden op afgesproken data. Weet iemand hoe het zit voor belgië ?
Gisteren trouwens eventjes met een A7 3.0TDI gereden. Om hem nu zo irl te zien en eens deftig te kunnen bewondere moet ik zeggen dat ik het de knapste audi vind van het moment.
Op de achterbank zit ik met mijn hoofd tegen het dak en mijn benen tegen de voorzetel. Terwijl ik maar zelf 1.90m ben. Hij maakte veel rolgeluiden met zijn 20" velgen.
Het rijden zelf viel ook redelijk tegen. Het stuur was enorm zwaar en op de autostrade moest er constant bijgestuurd worden. De afwerking was prima zoals het bij Audi is. De MMI was gemakkelijk om te gebruiken en zeker met het touchpad met de 6 cijfers op om de radiozender te kiezen.
De automaat aarzelt wel bij het vertrekken waarbij het lijkt alsof je nog maar net bent beginnen rijden, In sportstand was het nog erger . Volgens mijn schoonbroer zou er een fout in de automaat zitten. De flippers aan het stuur zitten er ook maar op voor de show. Zuinig is hij wel. 125 à 2.000toeren en een verbruik van 7.9 ltr.
'Maar' 1.90m
Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.
De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.
'Maar' 1.90m
Eerder deze week hebben we een A7 voor een dag lang kunnen testen en voor mijn 1.86m was de beenruimte achteraan weliswaar beperkter dan in de Phaeton, maar niettemin ruimschoots voldoende. De hoofdruimte had idd iets ruimer gemogen.
De 2.8FSI was ook gekoppeld aan een automatische bak, echter op geen enkel ogenblik enige aarzeling in de versnellingsbak opgemerkt....dit noch in D, noch in z'n S-stand. Het stuur is ivg met voorgaande Audi's zwaarder, dit viel ook meteen op in de nieuwe A8. Van het vagere stuurgevoel is bij de nieuwe generatie Audi's geen sprake meer, zowel de A7 als de A8 laten zich imo zeer scherp en direct sturen.
Ja, mijn schoonzus zat vooraan en die zat met haar zetel bijna volledig op het voorste standje en dan kwam ik net niet met mijn knieën tegen haar zetel met nog 3 cm aan hoofdruimte ofzo.
Die aarzeling zal dan wel aan de versnellingsbak zelf hebben gelegen, een foutje in wss. Want ik heb gisteren nog met een A5 gereden en die had daar ook geen last van.
Hij stuurt idd zeer goed en gaat heel vlotjes door de bochten maar ik denk niet dat ik zou kunnen wennen aan het te zware stuur
Comment