Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Prachtige velgen en prachtige V8, maar het resultaat van die 2 samen is er toch behoorlijk naast. Die velgen zijn veel te groot, imo.
Idd, de combo's op zulke karren zijn ni altijd je van het (die velg van hierboven moét gewoon onder nen A6 Avant ,neenee, kan ook op andere modellen à la A5 ofzo maar ni op dit) maar da's het verschil van smaken zeke,?!
Maat van me heeft nen nieuwe A3 SB gekocht en daar dan zwarte A4 RS velgen (dacht ik) onder gepleurd...ook spijtig.
2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Idd, de combo's op zulke karren zijn ni altijd je van het (die velg van hierboven moét gewoon onder nen A6 Avant ,neenee, kan ook op andere modellen à la A5 ofzo maar ni op dit) maar da's het verschil van smaken zeke,?!
Maat van me heeft nen nieuwe A3 SB gekocht en daar dan zwarte A4 RS velgen (dacht ik) onder gepleurd...ook spijtig.
Bedoel je niet new RS6 velgen?
RS4 velgen onder een A3 SB is niks mis, wordt zelfs door Audi zo meegeleverd aan de klanten
Comment