Wie ziet het?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk BerichtenR8 wannabe?
En qua kostprijs gaat dat ook niet onderdoen.
Comment
-
Wat doe je als uw rode wijn iets te koud heeft van buiten te liggen en je 'm wilt opdrinken?
Last edited by Spillies; 27/06/2011, 11:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk BerichtenBrrrrrrrrrrr ... Zooooooo'n zalige auto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenSchitterende velgen
Da's gesproken sé, vind ik ook van die velgen...
Alléé, zo'n karren blijven ook altijd zalig...2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtige velgen en prachtige V8, maar het resultaat van die 2 samen is er toch behoorlijk naast. Die velgen zijn veel te groot, imo.
Maat van me heeft nen nieuwe A3 SB gekocht en daar dan zwarte A4 RS velgen (dacht ik) onder gepleurd...ook spijtig.2007 Audi A6 Avant 2.7tdi S-line Quattro Tiptronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fa820373 Bekijk BerichtenIdd, de combo's op zulke karren zijn ni altijd je van het (die velg van hierboven moét gewoon onder nen A6 Avant ,neenee, kan ook op andere modellen à la A5 ofzo maar ni op dit) maar da's het verschil van smaken zeke,?!
Maat van me heeft nen nieuwe A3 SB gekocht en daar dan zwarte A4 RS velgen (dacht ik) onder gepleurd...ook spijtig.
RS4 velgen onder een A3 SB is niks mis, wordt zelfs door Audi zo meegeleverd aan de klanten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenA8L
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPrachtige velgen en prachtige V8, maar het resultaat van die 2 samen is er toch behoorlijk naast. Die velgen zijn veel te groot, imo.
Comment
-
Bij deze een paar foto's van mijn A3
phantoomzwart, 2006 2.0TFSI 200bhp S-line met Quattro, manuele 6bak en een paar mods...
Bilstein PSS B14 schroefkit
Oem 8x18 ET43 5-Spaaksvelgen (Audi A4), 225/40 18 Michelin Pilot Sport 3
Facelift achterlichten
Silvervision knipperlichten
Double din conversie met facelift knoppen en concert mp3
Hope you like
Audi A3 by Synchro.Mesh, on Flickr
Comment
-