Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Samtviolett Perleffect Q87 zijn we gaan bekijken bij Jennes in Boortmeerbeek. Is het dus zeker niet.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      B&O is standaard van Audi uit crappy ingesteld, heb ik gisteren ondervonden. Eens je alles fijn hebt afgesteld (Bass en Treble) klinkt het voortreffelijk. Voor de prijs van de B&O moet je maar eens trachten een andere installatie samen te stellen die even goed klinkt. In onze A5C zitten dan nog minder boxen in, dan in de coupé...
      Ik heb Boze, volgens mij even goed als B&O, boven een bepaalde kwaliteit hoor het menselijk oor toch geen verschil. Voor die extra 1% betere kwaliteit is de meerprijs niet waard imho ..
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Deep Purple.

origineel audi? of naam van deze kleur? ongeloofelijk knap

edit: ik zie juist dat het hier een paar posts hoger staat

Comment

Deep Purple.

meer foto's van deze?is toch gene rs(zie grill)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
            meer foto's van deze?is toch gene rs(zie grill)?
            Nee, is een S5.

Comment

Nee, is een S5.
              met rs bumper dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                met rs bumper dan?
                Ja, past er gewoon op.

Comment

• Comment

Ja, past er gewoon op.
                    RS bumper past zeker niet op een S5,denk eerder een rieger (rs )bumper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                      kom anders eens luisteren naar de mijne
                      ORGINELE :p

Comment

• Vandaag met de advanced key de kap aan het openen. Staat een A6 NM naast de onze, waarvan plotseling de ramen naar beneden gaan en het alarm af gaat. Kap blijft halverwege hangen. Blijkbaar was er dus interferentie? Begrijp niet hoe dat kan?
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Low Riders.

Comment

• airride... vroeger vond ik dat cool. tot als ik met ene reed die dat had, nooit zou ik zoiets in men eigen auto willen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              airride... vroeger vond ik dat cool. tot als ik met ene reed die dat had, nooit zou ik zoiets in men eigen auto willen
                              Vind ik ook, is mooi om te zien als er zo eentje geparkeerd staat, maar om op mijn eigen auto te zetten: nee dank je

Zalige purperen Audi!!

Comment

• Lekker om te zien dat er nog quattro's zijn waarmee gereden wordt.

Comment

• De A2, nog steeds één van mijn favoriete Audi's.
                                  En in de topkleur rood.

Comment

• Comment

• Iemand die onderstaande foto nog in een hogere resolutie heeft en al bij al deftige kwaliteit?

Comment

• Comment

Working...
                                        X