Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtenis zijn versnellingsbak probleem opgelost? of is dit een anderen?BMW X5 45e
Comment
-
Merci Caomhin. Vond dit ook één van de betere configs van Audi. Garagist vertelde me dat het één van de 3 is waar hij een exclusive interieur heeft op verkocht.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenMerci Caomhin. Vond dit ook één van de betere configs van Audi. Garagist vertelde me dat het één van de 3 is waar hij een exclusive interieur heeft op verkocht.Heb dat zelf ook, en enorme fan van (al is het eerder exclusive-line, een echt exclusive interieur is nog iets anders maar daar gaan we niet over vitten
). Al denk ik soms wel eens dat ik beter het panoramisch dak had genomen in plaats van die zetels, maar ja, keuzes .. Moesten budgetten onbeperkt zijn, het zou eenvoudiger zijn
Comment
Comment