Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUDI Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Stijlvolle design compleet naar de kloten.

Comment

• Ik vind het ook maar niets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Haha, heeft precies wat mosterd gehaald bij z'n naamgenoot
        Past niet echt, er wringt iets.
        Het zou wel de best gebouwde Audi ooit zijn.
        Want er is geen Audi die kan tippen aan de Nissan GT-R.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
          ABT Audi RS6-R 730Hp:

Vanochtend hadden we het al even over de Geneva Motor Show; volgende week wordt daar

Wat een gedrocht heeft Abt er van gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Het zou wel de best gebouwde Audi ooit zijn.
            Want er is geen Audi die kan tippen aan de Nissan GT-R.
            Feit!
            Er kan weinig geweld tippen aan een GT-R.

Comment

Stijlvolle design compleet naar de kloten.

op z'n Duits

Sent from my Windows Phone using Tapatalk

Comment

• Als ik op dit moment een 2de auto nodig had, werd het deze:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Allemaal leuk en aardig, maar die oude Audi's kosten je klauwen vol met geld aan (on)kosten.
                  Dan liever een moderne nieuwe simpele A-klasse auto als tweede auto.
                  alles ouder dan 4-5 jaar moet je alleen kopen als je een echte liefhebber bent van het betreffende model.

Comment

alles ouder dan 4-5 jaar moet je alleen kopen als je een echte liefhebber bent van het betreffende model.
                    Amai, dan zijn er hier in Antwerpen veel liefhebbers van oude Mercedessen

Comment

• Comment

Allemaal leuk en aardig, maar die oude Audi's kosten je klauwen vol met geld aan (on)kosten.
                        Dan liever een moderne nieuwe simpele A-klasse auto als tweede auto.
                        Dus je moet duizenden euro's meer uitgeven om dan mogelijks uit te sparen op het onderhoud? Ik heb de laatste tien jaar al grotere kosten gehad aan mijn recente bedrijfswagens dan aan mijn oude bakskes vroeger En voor die bedrijfswagens draag ik meer zorg, want die voelen veel fragieler aan
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ze hebben goed hun werk gedaan bij Audi, deze S3 lijkt veel minder steriel te rijden dan de vorige.
                                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Da's toch al even dat die dat aan het testen zijn?

Comment

Da's toch al even dat die dat aan het testen zijn?
                                      Is nieuw voor mij.

Heel veel zal er toch nog niet overgeschreven zijn denk ik, vermits het artikel nog maar van 10 maart is.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        Is nieuw voor mij.

Heel veel zal er toch nog niet overgeschreven zijn denk ik, vermits het artikel nog maar van 10 maart is.
                                        Heb het een maand geleden gezien, dacht dat het al langer was, maar goed

Comment

• En dat gaat in België werken?
                                          Das al net zoals dek traffic info op gps toestellen in Nederland en Duitsland werkt dat goed
                                          In België is dat alles behalve up-to-date
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
                                          http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

Working...
                                          X