Die A5 ownt zwaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AUDI Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOranje en dan nog wel in China (Beijing)
Is er iets dat dit zegt op de nummerplaat?
Comment
-
Ik weet het klinkt misschien fout audi en LPG, maar mijn vader is aan het kijken voor een nieuwe wagen. Hij mag wat vermogen hebben. Zijn oog was gevallen op een 300C SRT8, mist LPG (6.1 HEMI, V8, 435pk (DIN's)). Ik vind die wel vet, maar jah het blijft Amerikaans (plastiek), niet tegenstaande dat de auto wel iets uitstraalt en zeker niet aan vermogen tekort komt. Zijn oog was ook nog gevallen op een a6 3.0 tdi. De A6 avant vindt hij ronduit prachtig. Vervolgens zei ik tegen hem wat als je nu eens een compromis zoekt van deze twee. Een S6!! Maar hij haalde aan dat deze auto geliefd is onder de dieven en dat hij ook wel vrij veel verbruikt. Daarom wou ik eens horen of audi (al dan niet een S6) te combineren valt met LPG.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenJoris Yde?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDe rand van mijne capeau (scharnierkant) begint gewoon af te pellen 6 maanden oud is die wagen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWaarschijnlijk niet want Joris zijn achternaam is Ide.
Comment
-
Comment