Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als je die velgen laat herstellen en herspuiten, rondom 255/35-19 legt en hem tegoei verlaagt (recht en niet op z'n neus; vooraan iets hoger en achteraan beetje lager):
Je auto heeft er imo al perfect (op het verwijderde Audi-embleem achter,de niet originele naafdopjes en de S line-logo's onder de zijpinkers na dan) uitgezien:
Ik kan ook m'n RS4 helemaal in 't zwart samenstellen, maar 't zal daarom geen worden met het pakket 'black Audi exclusive'.
Ik heb dat tekstje niet helemaal gelezen, maar is er ergens een label dat weergeeft (op de A3 hé) dat het een speciale versie is? Want zo speciaal is ie echt wel niet
Ik heb dat tekstje niet helemaal gelezen, maar is er ergens een label dat weergeeft (op de A3 hé) dat het een speciale versie is? Want zo speciaal is ie echt wel niet
Op die RS4 is er ook geen label hé, alleen de achterkant van de kuipzetels ed. kan je niet als optie nemen.
Van die A3, 'k ken daar niet zo echt de optielijsten van, maar 't zal wel iets zijn (al is het maar goedkoper), dat pakket zeker?
Ooit had m'n pa zo een gekocht (zo'n 5 jaren terug), zilvergrijze, een 2.5 V6 TDI, als opvolger van de A6 1.9 TDI, hebben 'm maar terug weggedaan.
Reden: achterkant lijkt op Audi 80
Ooit had m'n pa zo een gekocht (zo'n 5 jaren terug), zilvergrijze, een 2.5 V6 TDI, als opvolger van de A6 1.9 TDI, hebben 'm maar terug weggedaan.
Dan kan je de Q7 ook best wegdoen want die lijkt op een Q5 achteraan.
Da's vrij jammer vind ik, dat Audi haar modellen allemaal nogal sterk op mekaar doet lijken, met de SFG als belangrijkste stijlelement. Lang geleden leken de modellen van BMW en Mercedes natuurlijk ook op elkaar, maar nu toch veel minder dan bij Audi.
Je auto heeft er imo al perfect (op het verwijderde Audi-embleem achter,de niet originele naafdopjes en de S line-logo's onder de zijpinkers na dan) uitgezien:
Vernieuwde nummerplaat achteraan of zie ik dat verkeerd?
Comment