Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Audi had de productie van de A2 nooit moeten stoppen, de A2 was zijn tijd ver vooruit en is mijn ogen één van de gaafste Audi's ooit gebouwd, zelf nu nog ziet de A2 er beter uit dan de A1 IMHO.
Hij zou nu met een "Design Upgrade" zo weer in productie genomen kunnen worden met zijn ASF body, wat heden ten dagen nog steeds "State of the Art" is.
Niemand van de kenners hier een idee van? Is dit iets louche of werd er in een ander land toch een manuele s5 geproduceerd? Heb interesse in de wagen, maar vind het toch maar iets raar.
In zijn titel staat toch in dat het een S-tronic is. In zijn detail omschrijving is er dan weer sprake van een handbak.
Stuur de verkoper een berichtje, kan misschien al wat duidelijkheid scheppen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
In zijn titel staat toch in dat het een S-tronic is. In zijn detail omschrijving is er dan weer sprake van een handbak.
Stuur de verkoper een berichtje, kan misschien al wat duidelijkheid scheppen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt, maar foto's is toch duidelijk een handbak. Ik dacht hier al eens te horen, maar zal idd moeten mailen.
Comment