Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de allroad doet raar... sinds deze morgen geeft hij een storing
hij loopt ook vrij onregelmatig bij koudstart, dus ben ik hem even gaan warmrijden maar nu doet hij het nog steeds
recent nog onderhoud gehad, de auto rijdt goed ook
ik doe de motorkap open.. ik zie daar onder het plastiek net links naast het reservoir vd koelvloeistof een vod zitten.. maakt ook zo'n piepend geluid zoals je kan horen int filmpje
heb de vod er maar uitgedaan, geen enkel verschil..
heb het Audi serviceplan boekje ook es doornomen, bij 120.000 km (laatste service) staat de 'Zahnriemen' niet aangevinkt. ook vreemd dat de olie van haldex, s-tronic, multitronic enzo wel moet vervangen worden om de zoveel tijd/km maar bij een tiptronic/handbak niet?
kan er mij ook iemand uitleggen waarom 'Ölwechsel' nooit staat aangevinkt maar 'Longlife' wel.. wat is het verschil?
heb het Audi serviceplan boekje ook es doornomen, bij 120.000 km (laatste service) staat de 'Zahnriemen' niet aangevinkt. ook vreemd dat de olie van haldex, s-tronic, multitronic enzo wel moet vervangen worden om de zoveel tijd/km maar bij een tiptronic/handbak niet?
kan er mij ook iemand uitleggen waarom 'Ölwechsel' nooit staat aangevinkt maar 'Longlife' wel.. wat is het verschil?
Longlife olie gaat 30 000km mee en gewone olie maar 15k denk ik .
Comment