Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is de A6 van een kennis uit Duitsland
Heb daarmee jaar of twee geleden nog een ontmoeting mee gehad @ Turkey.
Toen vond ik het echt een sjieke bak!
Dit is de A6 van een kennis uit Duitsland
Heb daarmee jaar of twee geleden nog een ontmoeting mee gehad @ Turkey.
Toen vond ik het echt een sjieke bak!
327 km/h is voor mietjes. Dat vonden ze althans bij Hohenester, waar ze na het biogas-record van vorig jaar nog even vlijtig aan het werk gingen. Op Pappenburg zette de verbeterde A4 deze keer een ongelooflijke snelheid van 364,6 km/h op de klok. De A4 knalt hiermee een Bugatti voorbij, die ondertussen het record nog […]
Weet er iemand welke single of double din radio's van een audi A3 (originele dus), kunnen worden aangesloten op een USB stick/usb powered harde schijf, met mappenstructuur en tags die verschijnen op het scherm?
Ooit eens in Antwerpen gezien,depanneur moest de wagen ook zo wegtrekken van de flikken maar hij heeft niet gedaan en er is een andere moeten komen die de wagen kon oppakken .
op zo'n manier een wagen wegslepen kan niet echt goed zijn...
Hoe sleept men trouwens wagens met elektronisch handrem die in versnelling geparkeerd staat?
Vroeger koppelde de takeldienst al wel eens een handremkabel los, maar dat kan dan ook niet meer
Zalig, I won the pledge, m'n madam gaat een nieuwe bumper voor de Compi betalen
Ik denk wel dat ik een nieuwe koop, aan die tweedehandse op ebay scheelt meestal sowieso iets en zijn dan ook nog eens relatief pokkeduur, give or take ca. 350 EUR
Zalig, I won the pledge, m'n madam gaat een nieuwe bumper voor de Compi betalen
Ik denk wel dat ik een nieuwe koop, aan die tweedehandse op ebay scheelt meestal sowieso iets en zijn dan ook nog eens relatief pokkeduur, give or take ca. 350 EUR
JamesBond007 schrijft,
Geplaatst op 2009-05-31 16:59:03
Ik ben 2,10 en minstens zo breed. Als dit mijn auto was had ik ze alle 3 aangekunt. Als ze iets hadden kapot gemaakt dan waren ze helemaal de lul. Want 1 belletje en er staat een leger van 2 meter mensen.
JamesBond007 schrijft,
Geplaatst op 2009-05-31 16:59:03
Ik ben 2,10 en minstens zo breed. Als dit mijn auto was had ik ze alle 3 aangekunt. Als ze iets hadden kapot gemaakt dan waren ze helemaal de lul. Want 1 belletje en er staat een leger van 2 meter mensen.
Comment